Yirmi Yedi

3.7K 216 100
                                    

🤭🤭🤭🤭

İki kitabımıda böyle görmek çok hoşuma gitti, tüm gün bakabilirim heehhheehh

Bunun için sizlere teşekkürrr ederimmm ve şimdi bölüme geçiyoruzzz.


(Güney karakterimiz artık bu tekrar başa gitmeyin diye burayada bıraktımm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Güney karakterimiz artık bu tekrar başa gitmeyin diye burayada bıraktımm. )

____________

"düz yürüsene lan!"

"Düzgün yürüyorum zaten!" tabikide düzgün yürümüyordum, ardaya götümü çevirip yine  aynı şekilde yürümeye devam ettim.Düz yürümek bir kere bizim ahlakımıza ters kardeş.

Sonunda Meltem ablaların evine vardığımızda annem kapıyı çaldı. Meltem abla aynı güler yüzlülüğüyle kapıyı açtı ve hepimiz teker teker içeri girdik. Yazık kadına,elini verdi kolunu kaptırdı,arkamız bitmeden biri daha eve giriyordu çünkü. Sonunda eve girmeyi başarabilmiştik. Meltem abla

"Hoşgeldiniz tekrardan bizde sizi bekliyorduk. E hadi geçelim" bu kadında ki enerji riyal mi?

dedi asla götünün üstünde duramayan nisa

Resmen şahsıma hakaret!

Hepimiz koltuklara yerleştiğimizde ben Ardayla Doğunun arasına oturmuştum. Meltem abla eşi ve benim yaşlarımda olduğunu tahmin ettiğim çocukta yan yana oturuyordu.

Annem "Meltemle çok yakınız ama ailelerimizi daha yeni tanıştırabildik" güldüğünde meltem ablada ona eşlik etti. Bu sefer meltem abla söze girerek " E tanıştırayım o zaman ailemle sizi Eşim Murat Dönmez buda oğlum Barın,Nisacım aynı yaştasınız" bana bakıp ima yapar gibi söylemişti.

kadın bize sübliminal mesaj yolluyor lan!

Tövbe!

Abimler sırayla öksürürken bende sırıtıyordum. Yanımdaki Doğu abime eğilip "Abi helal helal, alt tarafı kadın oğluna beni istedi" sessizce söylediğimle doğu abim öyle bir bakış attı ki bak burnumun içindeki kıllar bile huylandı yahu! Şirince sırıtıp "Şaka yapıyorum abicim benim kocam var zaten" doğu abim öyle bir öksürmeye başlamıştıki. Yazık kalpten gidicek çocukcağazım.

Çaktırmadan elinde pat pat yapta belli olmasın.

haklısın iç ses.

Abimin sırtına yavaşca pat pat yaparken abim bana 'evde görüşcez' bakışları atıyordu. He he kesin görüşürüz.

Bu sefer annem bizi teker teker tanıtmaya başlamıştı.Sonra büyükler arasında sohbet muhabbet derken yemeğe geçmiştik. Eğer biraz daha sohbet etselerdi açlıktan Ardanın kafasını kemirmeye hazırlanıcaktım!

Hepimiz masaya yerleştiğimizde Murat beyin "afiyet olsun" demesiyle başlamıştık. Yemek sessiz geçiyordu ki bir ses yükseldi

"KIRMIZI BALIK GÖLDE KIVRILA KIVRILA YÜZÜYOR BALIKÇI HASAN GELİYORR OLTASINI ATIYOR"

Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin