Selamun aleykümmNasılsınızz kuzularımm?
Uzatmadan bölüme geçiyorumm
•••••
"Sultanım bak doğucuğumda bana kahvaltı hazırlıyor"
Sabah kalktığımda doğu bana kahvaltı hazırlıyordu onunla azcık bişey uğraştıktan sonrada annemler görüntülü aramıştı.
"Oy kuzularım nasılda özledim sizi"
Doğu abim lafa atlayarak "Abartma anne, alt tarafı bir gündür yokuz!"
"Sus bakayım! Anneye cevap mı verilirmiş?!" annemin dedikleriyle doğu abime bakıp yaşlı neneler gibi kafamı iki yana sallayarak cıkladım.
"Nerde bizim zamanımızdaki gençlik! Anne bunlar çok terbiyesiz olmuş ya!"
Doğu abim ocaktan uzaklaşıp elimdeki telefonu alarak
"Anneciğim siz zaten konuşuyorsunuz,müsaadenizle kız kardeşimle baş başa kalmak istiyorum!" annemin suratına telefonu kapattığında ağzım o şeklinde açık doğuya baktım."Ne kadarda ahlaksızca bir hareket doğu!" ayağımdaki terliği elime alıp doğunun güzelim popişini hedef alıp fırlattım. İşte bu! Tam on ikiden!
"Ah-" gözlerimi irileştirip doğu abime baktım popişini tutarak bana dönmüştü.
"İşte şimdi bittin küçük hanım!" aniden koşuşumla doğuda peşimden geliyordu.
"Minik sıpa!"
arkamdan seslenince "Kimmiş minik, ben mi? ha haspam!" kaçarken söylediklerimle doğu abimin gülmesini işitmiştim.
Bahçeye çıktığımda takılıp yere yuvarlanmamla doğu abim zafer kazanmışcasına kollarımı yakaldı.
"Şimdi yakaladım seni minik!" gözlerimi kısıp
"Napabilirsin eda napabilirsinn?!" anlamaz bi şekilde baktıktan sonra
"Bak bunu yaparım!" aniden gıdıklamaya başlayınca kahkahalarım etrafa yayılmaya başlamıştı.
"Ahaha- şike yapıyo- ahahah" kahkahalarımın arasından dediklerimle abimds durmuştu. Gülerek bana bakarken
"Hadi kalk minik, ocakta yemeğim var benim" yerimden yavaşca kalkarak karnımı ovuşlamaya başladım.
"Eninde sonunda intikamı mu alacağım Doğu çakan!"
"he he alırsın" gözlerimi kısıp tehdit dolu bakışlarımı atmaya çalışıyordum ama o sadece sırıtıyordu. Ona dil çıkarıp önüme dönüp evin içine doğru adımladım.
~~~~~~
"Güzelim bak ben gelene kadar dikkatli ol,işim kısa halledip geleceğim hemen, Birşey olursa hemen beni arıyorsun,tamam mı?" doğu abimin birmilyonuncu kez uyarısından sonra bıkkınlıkla kafamı salladım.
"Ya doğucuğum ben mal mıyım?! Sürekli papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorsun!" bana bakıp gülerek
"Delisin o yüzden miniğim" alnıma eğilip öptükten sonra burnum ucunu ısırdı.
"ah acıdı!" tekrar gülerek "bende seni seviyorum abicim!" dışarı çıkıp arabasına bindiğinde bende burnumu ovuşlarken kapıyı arkasından kapattım.
~~~
"OF SIKILDIMM, ÇOK BUNALDIMM, YETER EVE TIKILIP KALDIMMM!"
Doğu abim gittikten yarım saat sonra tekrar aramış ve işinin uzun sürceğini söylemişti. Ve ben sıkıntıdan bunalmış bir şekilde evin içinde dolanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!
Teen FictionAile kurgusu kitabıdır! !!!Reklam yapmayın siliyorum!!! İçerisiii şampiyonlar ligiiiii