ayhh ben geldim aşslapdjkwödselamun aleyküm kardeşlerim.
Biraz geç geldi bölüm ama tatilde boş buldukça yazabiliyorum ve şarjım hiç olmuyo. Özür dilerim şimdiden neyse bölüme geçelimmm.
•••••••
"Ah niye ısırıyorsun kızım?!"
"Arda bak seni döverim çocuk! Ben ne diyorum sen ne diyosun yahu?!"
bir öksürük sesi geldiğinde bakışlarımız oraya dönmüştü.
Gökalp Korhandan...
Çalan telefonumla beraber izin isteyip masadan uzaklaştım. Telefondaki yazan isme bakınca yine sinirlerim tepeme fırlamıştı. Hızlıca telefonu yanıtlayıp
"Ne var?!"
"Cık cık cık, Gökalpciğim özlemedin mi beni yoksa?"
içimden koca bir sabır dileyip elimle çenemi ovuşturdum.
"Aysu benim sinirlerimle oynama! Sana kaç defa daha söylemem lazım? Sal lan beni!"
"Yoksa dosyalarını sağ kolun çaldı diye mi bu sinir? Ama napayım gökalp, sana ulaşmanın başka yoluda yok ki!" sabır dileyip telefonu suratına kapattım. Bu kızda ki arsızlıkta neyin nesiydi böyle?
Masaya doğru yönelceğim sırada Ahu ve yanındaki çocuğun bir şeyler konuştuğunu gördüm.Hala bişey tartıştıkları barizdi,beyi bu kadar konuşmuşlardı ki?Yanlarına doğru gidecekken ahunun çocuğa yapışıp ısırmasıyla kısa çaplı bir şok yaşadım. Gülmemi bastırıp yavaşca yanlarına doğru gittim.
"Ah niye ısırıyorsun kızım?!"
"Arda bak seni döverim çocuk! Ben ne diyorum sen ne diyorsun yahu?!"
Yavaşca öksürüp kendimi belli ettiğimde bakışları bana dönmüştü.
Ahu Nisa Çakandan...
Bunun burda ne işi vardı be?
Kafamı 'hayırdır koçum' der gibi sallayınca
yanımdaki Arda "Ay benim minik ayan ablam!" diyince ona dönüp gözlerimi kıstım."Arda sabrımı sınıyorsun zaten seni boğarım ha!" sonra mafya tipli orangutana dönüp " Hem sen ne diye geldin buraya! Kesin beni takip ediyor bu sapık! Aman Allah'ım resmen kaçırılacağım! Ay bak bana bişeyler oluyor! Arda tut beni tosbağam sanırım bayılıyorum!" elimin ters tarafını anlıma koyup kendime gelmeye çalışır gibi yaptığım sırada mafya tipli orangutan kaşlarını çattı ve eliyle beni işaret ettiğinde
"Ayh bak bi ikinci şok geliyo! Arda bak beni gösteriyor sapık yahu sapık!"
çatık kaşları daha çok çatıldığında "Seni değil, arkanı gösteriyorum. Erkekler tuvaletinin önünde olduğunuzdan haberin yok sanırım?" dediği şeyle arkamı döndüğümde yüzümü buruşturdum.
Ben o adamdan utanıyorum zaman zaman...
kim o ya?
BEN KAMURAN BEN!
hemen arkaya dönüp "Ben zaten biliyordumda şaka,olsun diye şey ettim!" Ardayı bileğinden tuttuğum gibi masaya doğru sürüklemeye başladım.
~~~
Rananın kulağına yaklaşıp "Benim abilerim senin abini döver."
Gözlerini kocaman açıp oda benim kulağıma yaklaşıp "E bi zahmet! Mübarek koyun sürüsü gibiler! Kız zaten şu en büyüğünüz tek başına yeter. Adamın bir bakışıyla içim ürperiyor!"
Ardayla masaya geldikten sonra herkes kendi arasında sohbete dalınca bizde Ranayla kaynaşmıştık. Çok tatlı kızdı ama beni kalbimden vurduğu nokta Bir garip aşk , yalancı bahar ve güz masalı dizilerini izlemiş ve bitirmiş olmasıydı..Bir yandan tatlılarımızı kaşıklayıp bir yandanda abimleri yarıştırıyorduk.
"Ay doğru diyosun kız kesin evde kaldı kuzey abim! Vah vah! Napsam Gelinim Mutfaktaya falan mı yazdırsaydım bir ,böyle olmayacak yoksa!"
Rana bana yüzünü buruşturarak baktığında "Gelinim mutfakta mı?" diye tekrar sorduğunda bir an Kuzey abimi pembe mutfak önlüğü ve şapkasıyla hayal edince içimdeki gülmeye engel olamadım. Ranada benle beraber gülerken annemlerin bakışları bize dönmüştü.
Sibel hanım "İyi anlaşmanıza sevindim,Rana normalde her tanıştığı kişiyle bu kadar samimi olmaz ama sizde durumlar farklı" gülerek söylediğiyle egom yine tavan yapmıştı.
Ben farkı canım benim.
Şirince gülümseyip "Bende öyle herkesle çok çabuk samimi olamam, birbimizi çektik sanırım" derken bir elimlede saçımı kulağımın arkasına yerleştiriyordum.
Evet Sibel hanıma cilve yapıyorum.
o sibel hanım için değil sankiii..?
Bak içses seni parçalar öldürürüm ha!
Yanımda oturan emre kolumu dürtüp "Abla az cilve yap kuzey abime söylerim seni!" diye kulağıma eğilip fısıldayınca gözlerim kocaman olmuştu bile
"Ne cilvesi be?! Terbiyesiz evlat ?!" aynı şekilde kulağına eğilip fısıldadığımda hala bütün gözler bizi izliyordu.
Özellikle masaya oturduğumuzdan beri gözlerini ayırmadan bakan o eleman. Bilin bakalım kimdir o?
İpucu, baş harfi GÖKALP! Olum insan masadaki dört abiden biraz tırsıp bakmaya korkar lan! Gerçi adamın hobisi geceleri ormanda adam dövmek, evet sadece bir kere rastlamış olabilirim ama kabul etmiyorum abicim ,kesin hobisidir !
"Neyse Hasan, artık bir şeylerede açıklık geldiğine göre biz artık kalkalım. " babam dikkatleri kendi üstüne çekince içimden 'Bu adam benim babam!' şarkısını söylemeye başlamıştım bile.
Sibel hanım ve Hasan beye baş selamı verip diğerlerini bekledim. O sırada Rana yanıma gelip
"Kesinlikle buluşmalıyız seninle , ben seni kaydettim eve gidince mesaj atarım kaydedersin sende!" heycanlı bir şekilde söylemesi beni güldürmüştü"Tamamdır kaptan!" asker selamı verdiğimde rana gülüp gökalpin yanına doğru adımladığında gözlerim yine ona kaydı.
Hala bakıyor bu çocuk?
Kaşlarım çatılı bir şekilde tam çirkef yanıma çıkartacakken oda ne?!
Kuzey abim tarafından sürükleniyordum resmen?!Aha kesin gökalpi gördü , viyyyy!
Sürükleye sürükleye dışarı çıktığımızda kuzey abim durup bana döndü birşey demek için açılan ağzını gözlerime diktiğinde geri kapatmıştı. Yavaşça beni kendine çektiğinde
"O çocuğu gördüğüm yerde gözlerini oyacağım!"
Babaaa pompakee, çatıkee.
Kafamı iki yana sallayıp dudaklarımı birbirine bastırdım. Ben niye ciddi ortamlarda böyleyim yahu?!
Diğer aile üyeleride arkamızdan gelirken Ranada benim yanıma doğru geliyordu.
Yanıma geldiğinde heycanlı bir şekilde " Bak sakın davetimi unutmuyorsun bu partiye seninde gelmeni çok istiyorum!"
Pusula tayfası hep bir ağızdan "Ne partisi?" diye sorunca pardon KÜKREYİNCE yerimden sıçramıştım.
Ee ben şimdi naneyi yemedim mi?!
~~~~~~~
HELLOOOĞĞ BEN GELDİĞM
çok yazamadım ama artık sahalara geri döndüm. Yeni bölümde görüşmek üzereeee 💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!
Teen FictionAile kurgusu kitabıdır! !!!Reklam yapmayın siliyorum!!! İçerisiii şampiyonlar ligiiiii