kizlar selamun aleyküm.
Nasilsinizzzz???
Pamuk eller votelereee, kemerleri takin basliyoruzz.
~~~~~~
"Bir kerecik güler misin?" yüzüne bön bön bakmaya devam ederken "Kurban olduğum ne güzel gülüyorsun!" hala tepki vermeden aynı şekil suratına bakarken
"Ama Tosbağam lütfen bende geliyim lütfen lütfen lütfen!"
"Lan kel ben sana laf anlatamıyor muyum?! Kız beni çağırdı senide çağırsa söylerdi! Hem sen gelirsen pusula takımıda gelmek ister!"
Ne mi olmuştu? Hemen açıklıyorum.Pusula takımı partiye onlarsız gidemiyeceğimi söylemişlerdi ve annemde onları terlik manyağı yapmıştı. İşte benim kari bayanim! Zar zor pusula takımında kurtulmamışım gibi birde arda çıkmıştı başıma! İşin kötü yanı partiye benim için değil Rana için geliyordu. Tamam kızı çok sevmiştim ama bende kıskanç insanım yahu!
"Ya bak vallahi istersen tüm gün kölen olurum ama bende geleyim ya lütfen!" yavru kedi
bakışını atmaya başladığında içimden koca bir sabır çekip gözlerimi kıstım"Eğer tüm gün dediklerimi yapmazsan çingenelerden öğrendiğim bütün taktikleri üzerinde denemekten çekinmem ha!" yüzünü buruşturduğunda kurnazca gülümsedim. İçimdeki lütfiye çoktan 'E çingeneyiz kızım nee olduuu?!' demeye başlamıştı.
"Oy ikizlerin bidenesi, Oy bebekamın,oy katil civcivim beni parcal-" aniden odaya giren pardon sanki fuhuş operasyonu yapan fbı ajanları gibi dalan Atalay ve canla yerimden sıçradım.
Bela loading...
Bunların ne işi var burda yahu?!!
"Ee millet siz daha harılanmamışsınız! E ama geç kalıyoruz partiye!"
Ağzım 'o' şeklini alırken kaşlarımı havaya kaldırdım. Ben bitanesi yanıma zor kabul etmişken bide iki tane daha mı çıkmıştı başıma.
Allah'ım sana geliyorum!
~~~~
Sonunda hazırlanıp aynanın karşısında durum kontrolü yaptım.
"Kendime nazar değmesin diye aynaya bakmıyorum gelmiş bana çok güzelsin diyor! La havle La havleee!"
(çanta ve kolye yok askımlar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!
Teen FictionAile kurgusu kitabıdır! !!!Reklam yapmayın siliyorum!!! İçerisiii şampiyonlar ligiiiii