+ 2 +

126 16 10
                                    

Wszyscy byli pewni, że pomysł Felixa z wyjazdem w góry na pewno nie wypali. Tak właśnie nie wypalił, że teraz wszyscy siedzą razem w pociągu, jadąc do letniego domku jego dziadków nad morzem.

— Ile jeszcze drogi zostało? — wyjęczał zmęczony i prawie śpiący Hyunjin.

Cała podróż okropnie się ciągnęła. Jechali już około 2 godziny, a nawet nie była to połowa całej drogi.

Musieli się zdecydować na pociąg, ponieważ oczywiście nikt nie miał zamiaru ich podwieźć. Co wiązało się z 4-godzinną jazdą.

— Z dwie godziny na pewno — odpowiedział Hyunjinowi leżący na jego ramieniu w półśpiący Felix.

Hyunjin po usłyszeniu tego niemal się rozpłakał. Położył swoją głowę na tej Lixa i spróbował usnąć. Za to Han i Minho aktualnie świetnie się bawili, grając ze sobą w zwziętą rozgrywkę uno. Jisungowi sprzyjało dziś duże szczęście, bo wygrał właśnie 3 grę z rzędu.

— Jak to znów wygrałeś! — krzykną zdenerwowany Minho co spowodowało to, że śpiący z tyłu Hyunjin obudził się.

— Utkaj dziurę! — zdenerwowany uderzył go w tył głowy.

— AŁ! — wysyczał z bólu Minho od razu, łapiąc się za tył głowy.

— Trzeba było nie drzeć japy — dodał Hyunjin, wracając do swoich ciągłych prób spania.

Minho uznał, że już nie będzie odpowiadać i będzie po prostu cicho. Jisung też się nie odzywał tylko spojrzał na Minho lekko rozbawionym i przestraszonym wzrokiem. Hyunjin nieczęsto ośmielał się stawiać Minho. Zazwyczaj było, tak że po prostu się go bał. Nawet jeśli Hyunjin był może silniejszy, to i tak psychopatyczny charakter Lee był dla niego barierą. Coś w tym nazwisku musiało być, bo Felix też miał niezły charakter. Trudno było wygrać komukolwiek jakąkolwiek argumentację z nim..

Po tym incydencie Jisung i Minho woleli się nie odzywać już zbytnio. Lee odpadł pierwszy i usną po jakimś czasie. Niestety Młodszy już nie mógł iść w jego ślady po ktoś, jednak musiał być przytomnym, aby nie przegapili wysiadki. Uznał, że w tym czasie poczyta sobie różne przeróżne artykuły.

"UWAGA SZOKUJĄCA WIADOMOŚĆ! Jeon Jungkook ma dziewczynę!!!"

czym wy się tak podniecacie

"Konie stają się zagrożonym gatunkiem!"

Co do

"ROMANS ANDRZEJA DUDY I KACZYŃSKIEGO!"

Kto to kurwa

Nie ma niczego ciekawego.

…Albo może jest?

"Zakochałem się w przyjacielu a jestem chłopakiem. Czy to oznacza, że jestem gejem?"-zapytaj Onet

Han upewnił się, że wszyscy wokół śpią, klikną mimowolnie w artykuł i zaczął czytać.

Użytkownik2137 napisał.
„Hej od kilku miesięcy jestem, chybaby zakochany w przyjacielu. Nigdy nie podobali mi się chłopcy, ale teraz nie mogę przestać o nim myśleć. Co się ze mną dzieje?! Czy jestem gejem?”.

Przewiną na komentarze.

Twojastaratogej
Mordo to, chybaby logiczne podoba ci się. Co do orientacji, to możesz być też bi bądź pan w zależności od preferencji.

Użytkownik728283
Nie jestem nadal pewny i boję się, że tak naprawdę on mi się nie podoba i wmawiam to sobie.

Twojastaratogej
Pomyśl, czy kiedykolwiek, kiedy on cię dotkną czułeś mrowienie w brzuch?

Smell of cigarettes || minsung ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz