ක.... ක..... කවුද ඔය?.

322 49 6
                                    

( කියලා ආච්චි කිව්වම taehyung එයාගෙ කාඹරේට ගිහින් ඇඳට පැන්නෙ එයාගෙ හිතට වද දෙන හැගීම් ගොඩක් හිතේ හිර කරගෙන. ටිකකින් taehyung දැක්කා එයාගෙ කාඹරේ ඉස්සරහින් කවුරු හරි එහෙට මෙහෙට යනවා. Taehyung කාඹරෙන් එලියට ගිහින් වට පිට බැලුවා. ඒත් කවුරුත් හිටියෙ නෑ. ඊට පස්සෙ taehyung ආයිත් ඇවිත් ඇඳේ ඇල උනා. එහෙම්මම taehyung ට නින්ද ගියා. පාන්දර taehyung ආයිත් අර එයා එදා දැක්කා වගේම හීනයක් දැක්කා. එයා දකින්නෙ එකම දේ. එයා ගිහින් අර Basement එකේ අල්මාරිය ඇරලා යතුරක් ගන්නවා. එතකොටම Taehyung ට ඇහැරුනා. මේ මොන කුණුහරපයක්ද කියලා හිතපු taehyung එයාගෙ අතින් එයාගෙම කොන්ඩෙ අවුල් කරගත්තා. ඊට පස්සෙ Taehyung ට වතුර තිබහක් ආව නිසා එයා පල්ලෙහාට ගියා. ගිහින් වතුර බීලා ආයිත් පඩිපෙළ නගින්න හදනකොටම එයාට ආයිත් අර Basement එකෙන් සද්දයක් ආවා. එයා ඒක ගනන් ගන්නෙ නැතුව පඩිපලේ පඩි දෙකක් තුනක් නගිද්දි ආපහු එයාට මොකක් හරි වැටෙන සද්දයක් Basement එකෙන් ආවා. ඒක නිසා taehyung හිමින් Basement එකේ දොර ඇරලා දොර පිටිපස්සෙ තුබුනු Torch එක අරගෙන Torch එක ගහලා Basement එක ඇතුලට යන්නෙ නැතුව බැලුවා. එයා දැක්කා අර එයා උදේ Basement එකට ආව වෙලාවෙ බිම වැටුන මල් පෝච්චිය ආයිත් බිම වැටිලා තියෙනවා. ඒක හිතන්නෙ නැතුව ආයිත් taehyung දොර වහන්න හදනකොටම එයාට ආයිත් අර මල් පෝච්චිය බිම වැටෙන සද්දෙ අහුනා. එයාට හිතාගන්න බැරි උනා බිම තියෙන මල් පෝච්චිය සැරින් සැරේ බිම වැටෙන්නෙ කොහොමද කියලා. Taehyung ආයිත් දොර ඇරලා බලද්දි එයා දැක්කා ඒ මල් පෝච්චිය බිම දිගේ, වැටුන නිසා රෝල් වෙවී තියෙනවා. Taehyung ආයිත් ඒක ගනන් ගන්නෙ නැතුව දොර වැහුවා. දොර වහලා එයා යන්න හදලා ආයිත් කුතුහලේ වැඩි නිසාම එයා දොර ඇරලා බැලුවා. එතකොට එයා දැක්කා ඒ බිම වැටිලා තිබ්බ මල් පෝච්චිය එතන තිබ්බ පොඩි මේසයක් උඩ තියෙනවා. Taehyung ටික වෙලාවක් බලාගෙන හිටියෙ ආයිත් මොකක් හරි ඒ මල් පෝච්චියෙන් වෙනසක් බලාපොරොත්තුවෙන්. ඒත් මුකුත් සිද්ද උනේ නෑ. Taehyung Torch එක off කරා. Off කරලා ඒක දොර පිටි පස්සෙ එල්ලලා යන්න හදද්දිම එයා දැක්කා අර මල් පෝච්චිය එයාගෙ ඉස්සරා බිම තියෙනවා. ඒකට බය උන taehyung පස්සෙන් පස්සට ගිහින් Basement එක ඇතුලටම පඩිපෙළ දිගේ පෙරලිලා වැටුනා. එතකොටම එක පාරටම දොර වැහුනා. Taehyung ඉක්මනට එතනට දුවගෙන ගිහින් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තා.)

MOON IN THE MIRROR. ( Completed )Where stories live. Discover now