ඔයා මාත් එක්ක යන්න එන්න.

166 31 2
                                    

( කියලා taehyung ආයිත් උඩ බලාගත්තා. Jungkook හිනා වෙලා taehyung ව බදාගෙන taehyung ගෙ බෙල්ලට මූණ තියාගෙන හිටියා. ටිකකින් yoon මූණ හෝදගෙන ඇවිත් taehyung jungkook දෙන්නට වතුර ගෙනත් දුන්නා මූණ හෝදගන්න. ඊට පස්සෙ මූණ හෝදගත්ත jungkook taehyung දෙන්නත් එක්ක yoon කාඹරෙන් එලියට ආවා. Yoongi ඇතුලුව පස් දෙනාම ගිහින් කෑම කාලා නිදාගත්තා. ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේම හැමෝම ආයිත් tonyeok වලට එන්න කියලා ලෑස්ති උනා. Yoongi ත් ඒගොල්ලොත් එක්ක tonyeok වලට එනවා. ඒගොල්ලො පස් දෙනාම ලෑස්ති වෙලා අර ගුරු තුමාව හම්බ වෙන්න ගියා. ඒගොල්ලො යනකොටත් ඒ ගුරු තුමා ඒගොල්ලො එනකන් බලන් ඉන්නවා. Yoon ගිහින් එයාට මෙහෙම කිව්වා.)

Yoon : ගුරු තුමනි. අප නැවතත් tonyeok වලට යාමටයි සූදානම් වන්නෙ.

👴 : ම්ම්ම්..... ගිහින් එන්න.

Yoon : එසේය ගුරු තුමනි.

( කියලා හැමෝම ගුරු තුමාට ආචාර කරලා අශ්වයන්ගෙ පිටේ නැග්ගා. Yoon එයාට ගෙනියන්න කියලා බඩු වගයක් ලෑස්ති කරන් හිටියෙ. එයා ඒ බඩු ටික එයාගෙ අශ්වයාගෙ පිටේ බැදගත්තා. එතකොට jimin ට යන්න විදිහක් තිබ්බෙ නැති නිසා yoongi jimin ට මෙහෙම කිව්වා.)

Yoongi : ඔයා මාත් එක්ක යන්න එන්න.

Jimin : හ්ම්ම්....

( කියපු jimin yoongi ත් එක්ක ඒ අශ්වයාගෙ පිටේ නැග්ගා. Taehyung jungkook දෙන්නා එක අශ්වයෙක්ගෙ පිටේ. ඒගොල්ලො tonyeok වලට යන්න පිටත් උනා. පැය තුන හතරක ගමනකින් පස්සෙ ඒගොල්ලො ආයිත් tonyeok වලට ආවා. ආපු ගමන් මහන්සියට ඒගොල්ලො jungkook ගෙ අර කෑලෑවෙ තිබ්බ ගෙදරට ඇවිත් ඇඳේ ඇල විලා ඉන්නවා කියලා හිතාගෙන හිටියෙ. ගෙදරට ඇවිත් අශ්වයන්ගෙ පිටෙන් බැහැලා ඒගොල්ලො ගේ ඇතුලට ගියා. Jungkook දොර ඇරපු ගමන් එයා දැක්කා එයාගෙ මුලු ගෙදරම විනාස වෙලා. ඔක්කොම අවුස්සලා. හරියට කවුරු හරි මොනවා හරි හොයලා වගේ. Jungkook ඉක්මනට හැම තැනම බැලුවා. ඒත් එයාට මුකුත් හොයාගන්න බැරි උනා. Taehyung ඇවිත් jungkook ගෙ උරහිසට අත තියලා මෙහෙම කිව්වා.)

Taehyung : හරි හරි. අහන්නකො. කලබල වෙන්න එපා. ටිකක් හොයලා බලමු. ම්ම්ම්ම්?.....

Jungkook : ම්ම්ම්..... අපි මාලිගාවට යමු.

( කියලා jungkook taehyung jimin yoongi වගේම yoon හැමෝම මාලිගාවට ගියා. ඒ අතර bek, nek, sio වගේම cae-si බිසව කාඹරේ කතා කර කර ඉන්නවා. Bek ගෙ අතේ jungkook ගෙ අතට දාන ඒ කාලෙ තිබ්බ පොඩි වලල්ලක් වගේ එකක් තියෙනවා. Bek ඒක දිහා බලාගෙන මෙහෙම කිව්වා.)

MOON IN THE MIRROR. ( Completed )Where stories live. Discover now