35. KASAP.

2 0 0
                                    



Gelecek kurbanının da bir önceki gibi yine bir Japon olacağını öğrendiğinde; şimdiye kadar aynı ülkeden hiç bir zaman ardı ardına iş almadığı için biraz şaşırsa da, bu seferki hedefi bir bayan olduğu ve kadınları canlarını yakarak öldürmekten daha çok zevk aldığından şaşkınlığı çabucak heyecana dönüşen Santiago soluğu hemen Tokyo'da alarak tam beş gün boyunca değişik yerlerden avının evini gözledi. Bu süre içerisinde içeri giren ve çıkan bir allahın kulunu göremeyince " Bu işte bir terslik var." diye düşünerek aynı sokaktaki mahalle bakkalına girerek patates cipslerinin durduğu reyondan iki paket alıp gişeye yürüdü ve elindekileri tezgaha indirirken kasanın başında duran yaşlı adama, daha önceki ziyaretinde çat pat öğrendiği Japonca ile " Af edersiniz, size bir şey sorabilir miyim?" dedi.

" Buyurun."

" Şu ilerideki iki katlı evin sahibi nerede biliyor musunuz?"

İhtiyar gözlerini kıstı ve " Ne yapacaksın nerede olduğunu?" diye şüpheyle Santiago'yu baştan aşağı süzdü.

" Ortak bir tanıdığımız benim Japonya'ya geldiğimi duyunca ona teslim edilmek üzere bana bir paket verdi ve ne yazık ki, son bir haftadır her gün kapısını çaldığım halde hiç evde değil."

" Buraya bırak. Geri döndüğünde emanetini ona ulaştırırım."

Yaşlı adamın sözlerinden, ardında olduğu kadının bir yerlere gittiğini anlayan Kasap " Üzgünüm ama bunu yapamam. Kutuyu bana veren kişi elden teslim edilmesini tembihledi." dedi.

" O zaman Aiko'nun dönmesini bekleyeceksin."

" Ne zaman geri geleceği hakkında bir bilginiz var mı?"

" Normalde evinden bir, iki haftadan fazla uzak kalmaz."

" Öyleyse ben yarın veya öbür gün gene geleyim de bir kontrol edeyim."

" Siz bilirsinin."

Santiago adamın parasını ödeyip teşekkür ederek dükkanı terk etti ve aklında " İnşallah şunu çabucak elime geçiririm de bir an önce eğlenmeye başlarız." düşüncesi paketlerden birini açıp eline gelen birkaç cipsi ağzına attı.

DAĞIN YAŞLI ADAMI ( TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin