Bombacı ve Simyacı.
Burj al Khalifa'nın en az bir kilometre etrafında başka bir bina olmadığından kendilerine gökdelenin en yakınındaki otelin on beşinci katında bir oda ayarlayan Katya ve Taha, beş gün boyunca Dağın yaşlı adamını görebilmek umuduyla vardiyalı olarak uzun menzilli bir dürbünle günün yirmi dört saati içeri giren çıkan her insanı kontrol ettiler ve altıncı gün öğle üzeri, sıra onda olan Simyacı " Gel de bak hele kimi gördüm." diye kenara çekildi.
Genç kadın gözlerini hemen dürbündeki yuvalara yerleştirip " Nereye bakıyorum?" diye sordu.
" Dış kapının elli metre kadar solundaki beyaz Bugatti Veyron var ya."
" Evet."
" Şoförü seçebiliyor musun?"
" Hayır."
" Bekle park etsin."
Katya bakışları araçta, arabanın durmasını bekledi ve sürücü dışarı çıkıp yanına koşan valeye anahtarı uzattığında yüzünü görerek " Bu bizi buraya getiren godoş!" diye heyecanlandı.
" Ta kendisi."
" Bu it burada olduğuna göre, sahibi de ya yukarıdadır, ya da damlamak üzeredir."
" Dağın yaşlı adamı'nın içeride olduğuna zannetmem."
" Neden?"
" Çünkü altı gündür sürekli kapıyı gözlüyoruz ve herifi bir kere bile görmedik. Yukarıda kalacak yeri bile olsa, bu kadar süre içerisinde en az bir kereliğine bile olsa dışarı çıkardı."
" Haklısın. Keşke o pisliğin ininde olup olmadığını anlamanın bir yolu olsaydı."
Taha " Ne yazık ki yok." diye ayaklanarak kapıya yürüdü.
" Hayrola? Nereye?"
" Sen gökdeleni kollamaya devam et. Ben de ip bıyıklı binayı terk edince peşine düşüp nereye gideceğini öğrenmeye çalışacağım."
Simyacı çabucak otelin giriş katına inerek resepsiyondaki araç kiralama şirketinin bürosundan kendine bir motosiklet ve yüzünü göstermeyecek siyah vizorlü bir kask ayarlayarak Burj al Khalifa'nın bahçe kapısına gitti ve hedefinin arabasının dışarı çıkmasını beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞIN YAŞLI ADAMI ( TAMAMLANDI.)
AbenteuerRakkase adama bir öpücük atıp kenara indirdiği el çantasını aldı ve mafya liderinin gözlerinin üzerinde olduğunu bildiğinden kalçalarını sağa sola atarak banyo kapısına yürüdü. İçeri girdiğinde de kilidi kilitleyip çabucak bir duş aldı ve kendini ku...