Rakkase.
Rachel duşun altında yirmi dakika kadar zaman harcadıktan sonra vücudunu büyük, ıslak saçlarını ise daha küçük bir havluyla sararak banyodan yatak odasına girdi ve dün akşam gece kulübünden evine davet ettiği herifin hâlâ döşekte uzandığını görünce " Daha ne yapıyorsun burada? Sana gitmeni söylemedim mi?" diye terslendi.
Adam sol dirseği üzerinden doğrularak " Ne acelen var tatlım. Gel yanıma şöylede kaldığımız yerden devam edelim." diye sırnaştı.
" Hiç zannetmiyorum."
" Sebep?"
" Maşallah pazuların, omuzların ve kasların yerli yerinde. Ama apış aran için aynı şeyi söyleyemem ve bir kadının ihtiyaçlarını karşılama konusunda da pekte yetenekli sayılamayacağın için beş dakika daha seni çekemem de ondan."
" Yalan atıyorsun! Benim beraber olduğum bütün bayanlar bana her zaman yatakta ne kadar iyi olduğum hakkından iltifat ederler."
" Bu hanımların kaç tanesi orospu?"
Herif cevap vermek yerine susmayı tercih edince Rachel başını geriye atarak " Dut yemiş bülbüle döndüğüne göre hepsi." diye bir kahkaha patlattı. " Onları bir daha kiralaman için seni pohpohlamışlar. Gerçekte beş kuruş etmezsin."
" Doğru konuş benimle."
" Konuşmazsam ne yaparsın?"
" Seni bir güzel döver, ardından da şu yatağa yatırır ırzına geçerim."
" Buyur! Bir dene!"
Adam suratı öfkeden mosmor uzandığı yerden fırlayarak " Benden günah gitti! Bunu sen istedin!" diye Rachel'in üzerine atıldı ve genç kadın geri çekilmektense bir dirsek darbesiyle burnunu kırdı. Herif feryat ederek ellerini yüzüne götürürken de apış arasına bir tekme oturtarak onu yere yuvarladı.
" Ne diyordun? Beni dövüp tecavüz mü edecektin? Sen kimsin ki bana bunları yapacaksın pezevenk? Şimdi benim kafamın tasını daha fazla attırma ve defol buradan!"
Herif bir eli şarıl şarıl kanayan burnunda, diğeri ise bacak arasında ayağa dikilerek dün akşam çıkarıp duvarın kenarındaki koltuğun üzerine indirdiği elbiselerine doğru ilerlemeye başladı ve Rakkase " Sana çık dışarı dedim!" diye bağırdı.
" Ama ..."
" Defol!!!"
Genç kadın önce onu anadan üryan eşiğe bırakıp ardından da esvaplarını üzerine fırlatarak dış kapıyı kilitledi ve gerilen sinirlerini yatıştırmak için bir sigara yakarak " Artık şu gece külüplerinden ne idüğü belirsiz karakterleri eve getirmeye dur demenin zamanı geldi de geçiyor." diye söylenerek mutfağa gitti. Vaktin erken olmasına aldırmayarak bozulan moralini düzeltmek için kendine bir kadeh viski doldurduktan sonra da salona geçip kanepeye çökerek içkisini yudumlamaya başladı.
Dağın yaşlı adamının organizasyonunda çalışmaya başladığından bu yana ve her görevde olmadığı zaman; sanki ergenlik yıllarında rahibelerin üzerine koydukları kısıtlamaların acısını çıkarmak istermişcesine hemen hemen her akşam diskolarda erkek avına çıkmayı, hoşuna giden yakışıklı ve kaslı adamlar bulduğunda da bir, iki kur yaparak onları tavladıktan sonra evine davet ederek aşk yapmayı, gün doğar doğmaz da hepsini başından savmayı adet edinmişti.
Çoğu itiraz etmeden pılılarını pırtılarını toplayıp gitse de, arada bir bu günkü gibi kellesi ciğeri beş para etmez pisliklerle karşılaştığın da, kendini korumayı bildiği için, ayrılmakta zorluk çıkaran veya onu tehtid edenleri de ağızlarını burunlarını kırarak sepetliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞIN YAŞLI ADAMI ( TAMAMLANDI.)
AventuraRakkase adama bir öpücük atıp kenara indirdiği el çantasını aldı ve mafya liderinin gözlerinin üzerinde olduğunu bildiğinden kalçalarını sağa sola atarak banyo kapısına yürüdü. İçeri girdiğinde de kilidi kilitleyip çabucak bir duş aldı ve kendini ku...