A Sidara és az ősi vámpír története

517 19 8
                                    

A diploma megszerzése után megkaptam a tanársegédi állást New Orleansban és odaköltöztem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A diploma megszerzése után megkaptam a tanársegédi állást New Orleansban és odaköltöztem. Bár könyörögtem Elijah–nak, hogy hagyja rám a dolgot, azóta sem tudom, közben járt–e az érdekemben. Sebaj, majd bizonyítok...

Beköltöztem a Mikaelson–házba. Otthon érzem magam. Elenáék rendszeresen látogatnak és bár nem én vagyok az egyetlen, aki elhagyta Mystic Fallst, rendszeresen és gyakran visszajárunk.

Camille, ha rosszul viselte is eleinte a jelenlétemet, jól álcázta. Azt tudom, hogy volt pár komolyabb beszélgetése Klausszal, de tiszteletben tartom, hogy az a kettejük ügye. Bízom Klausban és amióta jobban megismertem Camille–t, benne is. A legjobb barátnőim közé tartozik.

Effie lassan elkopott mellőlünk, helyette viszont Miriam majdnem mindennap meglátogat minket. Rengeteg időt töltünk együtt és azt hiszem, már nemcsak a Sidarát látja bennem.

New Orleansban beállt a béke. Törékeny, de akkor is béke. Sokan őrködnek felette.

Miriam és a Mystic Falls-iak hathatós segítségével nemrég átestem az első bevetésen Sidaraként. Egy boszorkányt kellett megfosztanom a mágiájától, aki több embert és boszorkányt is megölt, de a mágiája segítségével eddig elkerülte a számonkérést. Az Eljövendő koven felkészítésének köszönhetően ment minden, mint a karikacsapás. A boszorkány mágiája egyszer csak átcsusszant belém.

Nem is volt kérdés, kinek adom át: Bonnie édesanyjánál jobb helyen nem is lehetne.

De a félelem a boszorkány szemében... Azt hiszem, ahhoz nem szokom hozzá sosem, de a gondolat, hogy most már a helyére kerül, kárpótol.

Klaus egyértelműen nem a Nagy Gonosz farkas. Már nem. Attól biztos nem kell félnem, hogy egyszer vele kerülök szembe Sidaraként.

Ami pedig engem illet...

Csendben várok. Miriam szerint a Sidara biológiailag ember, hiszen eszik, iszik, alszik, megsérül. Ezek szerint babát is szülhet. Klausnak ezt nem kell tudnia. 

Még. 

A kulcsszó: távolságtartás (*Klaus Mikaelson ff * befejezett *)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora