ONUNCU BÖLÜM

47 7 0
                                    

Dolabımdan giyineceklerimi alıp banyoya geçtim banyoda üzerimi değiştirip aşağı indim aytaç hala benim odamda uyuyordu herkes çoktan uyanmıştı kahvaltı bile yapmışlardır şimdi bunlar beni ilk gören ercan olmuştu

"Oo uyanmışsın günaydın"

Uyumadım ki

"Günaydın gençler"

Herkesin günaydın mesajlarını aldıktan sonra koltuklardan birine oturdum

"Koluna ne oldu senin"

"Önemli bir şey değil sadettin"

"O yüzden mi bandajlı gene ne yaptın lina "

"Dün iki deyyuzla uğraştım sadettin bir şey yok zaten aytaç halletti "

"Aytaç uyanmadımı hala"

"Bilmem geç geldik uyanmaz o kolay kolay"

Bok bilmiyon knk bir kaç saat önce adamın yanında uzanıyordun

"Lina kızım geç masaya bir şeyler ye "

Kalkıp masaya oturdum önüme gelenleri yiyip kalktım koltuğa geçip masadaki gelen dosyalara baktım o sadettine dediğim herifler bulunmuştu

"Bir hafta olmayacağım sadettin halledersin bunları"

"Hayurdır nereye gidiyorsun bir hafta lina"

"Aytaç ile beraber ingiltereye gidicez ordaki hastanesi ödül kazanmış "

"Yuh anasını sikim orada damı var lan hastanesi bir daha zerre bir şeyimi vermem bu herife benden zengin amk"

"Ayıp oluyor cüneyt ama iki sigara istedik sadece ne abarttın lan"

Aytaç uyanmış merdivenden iniyordu bir yandan da cüneyte laf yetiştiriyordu yalan mı knk hepimizden zenginsin aytaç selda teyzenin yanına oturdu masa hazır olunca yemek için kalktı bizde o sırada çay içmeye başlamıştık ben 2. Çayımdayken aytaç gelmişti

"Aytaç duru nasıl "

"İyidir sadettin güzel ilerliyor hızlı öğreniyor ve bu akşam buraya gelecekmiş ders çalıştırıcam"

"Desene yandı kız"

"Niye lan"

"Olm ben senin dediğini zor anlıyorum kız nasıl anlasın seni"

"Tıp dilinden konuşacağımız için anlar o sadettin "

"Sizide hiç anlamıyorum aytaç bir ara hastaneye gittim doktor bana değişik değişik şeyler söyledi en sonunda patladım kısaca egzaman var dedi"

"Cüneyt biz doktorlar mesleğin başında bir yemin ediyoruz"

"Hiportat mı ne"

"Hipokrat yemini biz bu yemine uyamaya çalışıyoruz cüneyt"

"Nasıl bir yemin lan o"

"Tıp fakültesinden aldığım bu diplomanın bana kazandırdığı hak ve yetkileri kötüye kullanmayacağıma, hayatımı insanlık hizmetlerine adayacağıma, insan hayatına mutlak surette saygı göstereceğime ve bilgilerimi insanlık aleyhinde kullanmayacağıma, mesleğim dolayısıyla öğrendiğim sırları saklayacağıma, hocalarıma ve meslektaşlarıma saygı göstereceğime din, milliyet, cinsiyet, ırk ve parti farklarının görevimle vicdanım arasına girmesine izin vermeyeceğime, mesleğimi dürüstlük ve onurla yapacağıma, namusum ve şerefim üzerine yemin ederim."

"Ulan adam bir soruya destan yazdı lan"

"Hipokrat yemini bu cüneyt "

"Vay be ben siz doktorları sadece okuyup hasta kurtarırsınız ölürsede allah rahmet eylesin deyip geçiyonuz maaşın babasına vuruyorsunuz falan sanıyordum ama bu yeminden falan haberim yoktu benim"

PATRONİÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin