Aleyna'dan*
Adel'in neşeli çığlıklarıyla gülümseyerek onu seyrediyordum. Bir yandan da telefonumu kontrol ediyordum. Cemil'işkom hala mesajıma cevap vermemişti. Aradığımda da açmamıştı. Yanıma gelen Ayşe ablaya baktım. Adel'i kucaklayıp karşıma oturdu.
"Hanımım bir şey konuşabilir miyiz?"
"Tabi konuşalım Ayşe abla. Rahat ol."
Ayşe abla derin bir nefes alıp bıraktı. Adel'in eliyle oyanama başladı. Az çok konuyu tahmin edebiliyordum. Konu Cemil'di.
"Cemil sana benim hakkımda bir şeyler söylüyor mu?"
"Hayır niye?"
"Beni affeder mi sence?"
"Cemil seni affedecektir Ayşe abla. Sadece biraz zamana ihtiyacı var."
Ayşe abla sessizleşip Adel ile oynamaya devam etti.
"Ben kaldıramadım o kadar yükü yoksa seviyordum ben oğlumu hala daha seviyorum."
"O da seni seviyordur Ayşe abla."
"Bugün konuştun mu onunla?"
"Hayır ne mesajıma bakıyor ne de aramalarıma cevap veriyor. Biraz daha cevap vermezse Lina'lara gideceğim. Hatta gideyim ben."
"Hiç gelme Pala çünkü biz geldik."
Lina'nın sesiyle ona döndüğümde arkasında adamları vardı. Benim yakışıklıda oradaydı ağzıda maşallah kulaklarında. Hepsi aşırı keyifliydi. Ayağa kalkıp oturmalarını işaret ettim. Ayşe abla Adel'i bırakıp içeri gitti. Adel Lina'yı gördüğü gibi ona gitmişti. Satıcı velet daha az önce benimle oynuyordun. Lina Adel'i kucağına alıp karşıma oturdu. Eniştede yanına geçtiğinde ikisinin keyifi oldukça yüksekti. Yanıma oturan bedene baktığımda Cemil gülümseyerek bana bakıyordu. Kalbim hızlanırken dirseğimle hafifçe dürttüm. Kolunu omzuma dolayıp kendisine çekti bedenimi.
"Hayırdır ne bu keyfiniz? Hepinizin maşallah ağzı kulaklarında."
"Valla yenge çifte bayram yapıyoruz."
Cüneyt'e baktığımda gerçekten de çifte bayram yapıyor gibi eğleniyordu. Lina'ya döndüğümde Adel'in saçlarını okşuyordu. Bana baktığında gülümsedi. İçeri gelen kişiye baktığımda anında ayağa kalktım. Ejder'in burada ne işi vardı ki? Benden yüksekti. Bana bakıp gülümsediğinde oturmamı işaret etti. Tekrar oturduğum Cemil'in elini belimde hissettim. Ejder Aytaç'ın yanına geçip oturdu. Lina'ya döndüğümde Aytaç'ı izliyordu. Ooohoo baya aşık bunlar.
"Ee ne olduğunu anlatsanıza."
Lina bana döndüğünde Aytaç'ın elini tuttu.
"Bizim bugün bebişlerin kontrolü vardı ya?"
"Evet bir şey mi oldu?"
"Birdi iki oldu."
Anlamadan ona baktığımda oarmaklarıyla iki işareti yapıp kaldırdı.
"İkiz bebeklerimiz olacakmış."
Duyduğum şeyle kocaman bir kahkaha attım. Süper bir haberdi bu. Ayağa kalktığımda Lina da kucağında Adel ile ayaklandı. Ona sarıldığımda Adel aramızda kalmıştı.
"Çok güzel bir haber bu Lina?"
Lina çok iyi bir dosttu. Çok iyi bir insan her zaman onunla gurur duymuştum ve iyi yerlere gelmesini istemiştim. Geri çekildiğimde tekrar yakuşuklumun yanına oturdum. Cemil elini tişörtümün içine sokup sıcacık elini belimde hissettim. Hassiktir iyi değil bu. Fazla heyecanlı aşırı heyecanlı hemde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRONİÇE
RandomBenim ellerim kan kokuyordu öldürdüğüm için, onunda elleri kan kokuyordu hayat kurtardığı için. ARGO VARDIR!