Rahatsız pozisyonumla hareketlendiğimde belimdeki kollar pek izin vermiyordu. Gözlerimi araladığımda başımı kaldırdım. Hastanede Aytaç'ın odasındaydık. Küçücük koltukta ikimiz yattığımız için pek rahat değildi. Aytaç'a baktığımda o da uyuyordu. Gülümseyip parmak uçlarımla çenesindeki sakallarına dokundum. En son göğsünde uyumuştum. Parmaklarımı çekip başını yine göğsüne yasladım. Rahatsız olup uyanmasını istemiyordum. Elimi karnıma yerleştirip okşadım yavaşca. Oda da telefon sesi yankılandığında başımı kaldırdım. Sikeyim arayan elinizi adam uyuyor şurada. Aytaç mırıldanıp uyandığında ilk bana baktı. Kollarını çözdüğünde yavaica kalktım yanından. Masaya gidip telefonunu getirdim Aytaç diklemip telefonunu aldı. Ekrana bakarken diğer eliyle tek gözünü ufalıyordu. Saçları dağılmış dudaklsrı şişmiş yanağında yastık izi ile aşkrı sevimli geliyordu gözüme.
"Avukat arıyor."
Çatallaşmış sesini düzeltmeye çalışıp telefonu açtı.
"Buyurun Şuayb Bey."
...
"Kamera görüntülerini sunmadınız mı? Adam açık açık tehdit etti beni."
Bu noktada kaşlarkm çatıldığında daha dikkatli şekilde dinlemeye başladım. Kim lan benimkini tehdit ediyor. Aytaö'ta kaşları çatık şekilde dinliyordu karşıyı.
"Şuayb Bey bu konuda haklı olan benim."
...
"Biliyorsanız halledin. Devlet adamı diye beni haksız düşüremez."
...
"Ne demek elimde değil. Şuayb Bey sırf devlet adamı diye mi beni haksız mı çıkaracak?
...
"Şuayb Bey ne yapın ne edin bu konuyu halledin. Yoksa ben hakkımı savunmasını bilirim.
...
"Hadsiz senin karşında bu şekilde konuşabileceğin birisi yok."
...
"Bu davayı bırak daha iyi avukat tutacağım."
...
"Öyle de bir kazanacağım ki hatta sen en önde oturup izle tamam mı?"
Aytaç karlıyı dinlemeden telefonu kapattığında telefonu yanına bırakıp ayağa kalktı.
"Sikerim böyle işi."
"Ne oldu aybalım?"
"Ne olacak orospu çocuğu vali dava açmış. Sırf devlet adamı diye onu haklı gösteriyorlar. Elinden bir şey gelmezmiş beyefendinin."
"Kamera görüntüleri dedin onlarda işe yaramıyor mu?"
"Sildirmiş piç kurusu."
"Orospu çocuğu."
"Kıçlarını yalıyorlar resmen para için. Şerefsizler."
Elini sertçe masaya vurduğunda anlık korksamda hemen toparladım.
"Hastaneyi kapatabilirler. Ya ben buraya ne kadar emek verdim lan şimdi bir siktiri boktan vali yüzünden ÜSTELİK HAKSIZ OLMASINA RAĞMEN emeklerimin içine sıçacaklar."
Sabah sabah nasıl bu kadar sinir edebilirlerdi bir adamı. Bir rahat vermiyorlar adama.
"En iyi avukatları tutalım."
"Öyle olacak."
"Dayı'ya haber vereyim mi?"
"Sen bilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRONİÇE
De TodoBenim ellerim kan kokuyordu öldürdüğüm için, onunda elleri kan kokuyordu hayat kurtardığı için. ARGO VARDIR!