9.

360 10 1
                                    

A lépcsőn álltunk és hallgatóztunk.

~Ha valakinek joga van tudni, az Harry. Gondoljatok bele, ha ő nincs a mai napig se tudnánk róla, hogy Voldemort visszatért. Ő már nem gyerek Molly!~ vitatkozott Sirius.

~De még nem is felnőtt, az ég szerelmére! Ne tévezd őt össze Jamessel!~ folytatta Mrs. Weasly.

~Harry nem a te fiad!~ mondta tovább Sirius.

~De fiamként szeretem! És nincs senkije!~ érvelt Molly.

~Rajtam kívül!~ mondta Harry keresztapja.

~Meghatóak az atyai érzéseid, legyen Potterből is börtön töltelék? A keresztapja mintájára?~ szólalt meg a keresztapám? Ő mit keres itt?

~Légyszives ne szólj bele ebbe Perselus!~ szólt rá Sirius.

~Piton is a rend tagja?~ kérdezte Harry.

~Nekem hiába magyarázza Dumbledore, hogy már megváltoztál, jó útra tértél! Tudom, amit tudok.~ folytatta Black.

~Sajnos..~ válaszolt Ron Harrynek, mire fejbe vágtam.

~Mond el mit tudsz!~ utasította Perselust Sirius.

~A macska!~ mondta Fred.

~Csámpás!~ szólt rá George halkan.

Már semmit nem hallottunk a beszélgetésből, mert a macska elkezdett játszani a füllel.

~Utálom a macskádat.~ mondta Ron Herminek én pedig csak nevettem.

~Rossz vagy csámpás!~ mondta még utoljára Hermione a macskának.

Ezek után vissza mentünk beszélgetni a szobába és nem sokkal később Molly szólt, hogy menjünk vacsorázni.

•Vacsoránál•

Mint kiderült Tonks át tud változni más állattá és azzal szórakoztatott minket.

~Ez furcsa.. Nagyon, nagyon furcsa. A minisztériumi meghallgatásodat a teljes vizenkamot előtt tartják.~ mondta Mr. Weasly.

~Nem értem, hogy egyáltalán mit akar tőlem a minisztérium.~ válaszolt Harry.

~Hadd lássa! Ezt úgy is megtudná.~ mondta Mordon. Hírtelen csend lett az asztalnál.

~Mit tudna meg?~ szólaltam meg én. Ekkor mindkettőnk elé raktak egy újságot.

~Kis hazudós?~ olvasta fel Harry a címet.

~Caramell egyébként Dumbledoret is támadja. Lapba veti minden befolyását. Azt is amit a reggeli prófétára tud gyakorolni. És besároz mindenkit aki szerint a Nagyúr visszatért..~ vázolta fel Sirius.

~De miért?~ kérdeztem idegesen.

~Azt hiszi Dumbledore az állására pályázik.~ mondta Lupin.

~De hat ez őrültség! Épeszű ember nem gondolhatja, hogy Dumbledore-

~Pontosan, erről van szó.~ szakította félbe Harryt Lupin.~ Caramell már nem épeszű ember. Megbolondult. Az agyára ment a félelem. És aki fél Harry, az szörnyű dolgokra képes, Voldemort legutóbb amikor hatalomra került kishíjján elpusztított mindent ami értékes számunkra.. Most vissza tért, s félek a miniszter szinte bármit megtenne, hogy ne kelljen szembesülnie ezzel a szörnyű ténnyel.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now