17.

328 9 1
                                    

Az utolsó napjaimat a Weasly családnál töltöttem, jó volt eltűnni a gondok elől. Harry azt mondta rengeteg levelet kaptam a barátaimtól. Ők nem tudták, hogy a Weasly családnál voltam.

~Anya!~ hallottam Ginny hangját.

~Ginny, mi a baj?~ kérdezte Molly.

~Semmi, csak mikor jött meg Harry?~ érdeklődött a lány.

~Mi? Harry? Milyen Harry?~ zavarodott össze Mrs. Weasly.

~Harry Potter, ki más?~ hüledezett a lány.

~Nem gondolod, hogy tudnék róla, ha Harry Potter a házamban lenne?~ kérdezte a nő.

~Az ikrem itt van?~ kukucskáltam le a nagy lépcsőn.

~Ott a baglya és a ládája a konyhában.~ válaszolt Ginny.

~Ugyan kislányom, ne beszélj zödlségeket!~ szólt rá Molly Ginnyre.

~Harry? Őt emlegettétek?~ nézett le Ron is.

~Őt nagyfülű! Ott van fent nálad?~ kérdezte Ginny.

~Dehogy is! Tudnám, ha a legjobbarátom a szobámban lenne.~ magyarázkodott a fiú.

~Jól hallottam bagoly jött?~ érkezett meg Hermione.

~Te se találkoztál vele? Úgy látszik eltévedt a házban.~ mosolyogtatta meg ez a tudat Ginnyt.

~Komolyan?~ nevettem fel.

~Komolyan!~ hallottuk meg az ikrem hangját.

~Harry!~ egyből mindenki lesietett a lépcsőn és megölelgette.

~Harry! Kisdrágám! De hát miért nem értesítettél minket, hogy jössz?~ kérdezte Molly.

~Nem tudtam, Dumbledore.~ válaszolt a bátyám tömören.

~Jaj, az a rémes ember, de hálásak lehetünk neki.~ mondta a nő mosolyogva.

Mindenki felment a szobájába, én meg Ginnyhez.

•Pár nappal később•

Már a vonaton vagyunk és keresem a barátaimat.

~Sophia!~ hallottam meg Flora hangját. Egyből a kabin felé fordultam, amiben ott volt ő is..

~Srácok, titeket kereslek!~ mondtam majd a lányok a nyakamba ugrottak.

~Annyira örülök, hogy látlak Sophi!~ ölelt szorosan Delphi.

~Levágtad a hajad?~ lepődött meg Flor.

~Én is örülök! Igen, kellett egy kis változás..~ mosolyogtam a lányokra.~ Hogy-hogy nem a mardekár kocsijában ültök?~ értetlenkedtem.

~Túl zsúfolt volt..~ válaszolt Mattheo. Nem tudtam, hogy most kéne számonkérnem, vagy esetleg lekéne üvöltenem a fejét, vagy szimplán levegőnek nézni. A harmadikat választottam.

~Hogy telt a a szüneted?~ kérdezte Theo és láttam, hogy Delphi meglökte, hogy fogja be.

~Jól, köszi.. Bár egy két ember kicsit belezavart, de végül minden jó lett.~ mosolyogtam.

Rengeteget beszélgettünk és mint kiderült Floranak lett valakije. Azt mondta ő is a Roxfortba jár, de még nem igazán akarják felfedni a kapcsolatukat, mert félnek, hogy rosszul fogadnánk.

~Srácok! Sziasztok!~ esett be Enzo.

~Enzo! Szia!~ álltam fel megölelni.

~Hát te? Hogy-hogy nem a barátod mellett ülsz? Talán csak nem vihar van a paradicsomban?~ mosolygott kicsit perverzen Enzo.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now