•Pár nappal később•
Már egy ideje rosszakat álmodom. Általában Voldemorttal és a kígyójával..
Megint ugyan azt álmodtam.. Azzal a kígyóval és Voldemorttal, de most más is van ott.. Mást is látok.. Mr. Weasly? Látom ahogy a kígyó megmarja neki támad nem is egyszer. És én vagyok a kígyó.. Majd.. Felébredek, a lányok keltettek fel. Nekem pedig iszonyúan elkezdtek folyni a könnyeim, sírógörcsöm lett és rázott a hideg és hiába voltak ott a lányok, nem tudtak megnyugtatni.
Flora elindult a fiúkhoz és Pitonhoz, akik szinte betörték az ajtót.~Sophia, mi történt?~ jött oda a keresztapám.
~M-m-meg.. meg-meghalt..~ ennyit tudtam kinyögni halkan, de senki sem értett semmit. Azt hihették megint csak a szüleimmel álmodtam, de nem így volt.
~Piton professzor, Dumbledore hivatja.~ szólt az egyik kísértet.
~Maradjatok vele, máris jövök.~ mondta Piton majd kiment. Én csak jobban sírtam és nem tudtak mit kezdeni velem. Próbáltak vigasztalni, nyugtatni, de nem sok sikerrel.
~Sophia..~ érintett meg óvatosan Mattheo.~ Hé, semmi baj.~ leült az ágyamra és átölelt. Csitítgatott és ahogy tudott megnyugtatott, mire sikerült megnyugodnom el is aludtam Matt karjaiban.
Reggel egyedül keltem az ágyamban a lányok már fent voltak és Pitonnal beszéltek.
~Jó reggelt..~ ültem fel az ágyba.
~Jobban vagy?~ kérdezte keresztapám.
~Igen..~ egy kisebb beszélgetés után kiment.
~Ne haragudjatok lányok.. Hogy felkeltettelek titeket.~ kértem bocsánatot a lányoktól.
~Ugyan Sophi, nem haragszunk.~ mondta Flo.
~De mond csak, mit álmodtál?~ kérdezte Delphi.
~Az.. Az apádról álmodtam..~ néztem Delphinire.
~Mit csinált már megint?~ ilyedt meg a lány.
~Láttam amint a kígyója.. Megöl egy embert..
~Mr. Weaslyt ugye?~ lépett be az ajtón Mattheo.
~Igen, de honnan-?
~Most beszéltem a testvéreddel, aki szintúgy rosszat álmodott.. Úgy tűnik ugyan azt álmodtátok..~ magyarázta a fiú.
~Miért beszéltél a testvéremmel?~ lepődtem meg.
~Gondoltam szólok neki, hogy majd figyeljen rád, ha haza mentek-~ mondta nem törődöm módon, de látszott rajta, hogy mégis érdeklem.
~Senki sem kért meg rá Denem!~ nem akarok megint olyan hiszékeny lenni..
~Sophia csak azt akarom, hogy biztonságban légy.~ most már őszinte volt.
~De akkor sem kell, hogy szólj mindenről a testvéremnek! Sőt senki sem kért meg rá, hogy gyere át este és nyugtass meg!~ mondtam dühösen.
~Tudod mit? Legközelebb nem is próbálok neked segíteni.~ ezzel dühösen kiment.
•A főhadiszálláson•
~Figyelem, figyelem!~ szólt Molly.~ Megjött apa! Üljetek le gyerekek, csüccs! Most jönnek az ajándékok.
~Ron egy szép nagy dobozt kap!~ viccelődött Mr. Weasly.
Vicces volt látni, hogy Molly nem tudja eldönteni melyikük Fred és melyikük George.
YOU ARE READING
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...