1.

804 13 0
                                    

~Nem értem egyesek hogy kerültek be a mardekárba..~ hallottam mögülem valakit.

~Például a Potter lány?~ kérdezte valaki más.

~Például.~ mondta az ismerős hang.

~Tessék?~ fordultam hátra.

~Jajj az emlegetett szamár..~ forgatta a szemét Pansy Parkinson. Fekete rövid haja most is tiszta zsír volt. Igazából már első óta utál, mert azt hiszi nekem tetszik Draco Malfoy.

~Tudod Parkinson néha hajat is moshatnál, hogy ne legyen ennyire zsíros!~ lépett mellém a legjobb barátnőm, Delphini Denem.

~Neked pedig nem kéne mindenbe belepofáznod Denem!~ szólt vissza Parkinson a legbunkóbban.

~Tudod Parkinson már annyira el vagy szállva magadtól, észre se veszed, hogy a "barátnőid" már rég nincsenek melletted!~ próbáltam visszafogni a nevetést. Ekkor hátra fordult és kicsit meglepődve, de dühösen nézett újra ránk.

~Jajj fogd be Potter!~ szólt vissza dühösen.

~Van valami gond?~ karolt át Mattheo Denem. Mattel jóba vagyok, bár a legtöbbször csak veszekszünk, ha összeraknak minket párba.

~Nincs.~ mondta duzzogva a lány, majd elment.

~Mehetünk?~ nézett ránk Matt, mire bólintottunk és elindultunk. A fiúnak végig a vállaimon volt a keze, úgy sétáltunk be a nagyterembe és úgy ültünk le egymás mellé.

~Nocsak megérkezett a gerle pár?~ mosolygott gúnyosan Draco Malfoy. A fiúval egész jóba vagyunk, bár ezt kevesen tudják mert azt mutatjuk, hogy gyűlöljük egymást.

~Fogd be Szöszi!~ szóltam rá pimaszul.

~Hogy telt a szünet Potter?~ kérdezte Blaise Zabini, vele is egész jóba vagyok.

~Mesésen..~ forgattam a szemem.

~Hiányzott neki a kisbarátja biztos.~ szólt gúnyosan Parkinson. Nem is figyeltem a lányra, mert Dumbledore elkezdte a beszédét.

~Hogyha már túl vagyunk a beosztáson, egy bejelentést szeretnék tenni. E kastély az idén már nem csak a ti otthonotok lesz, hanem néhány igen különleges vendégé is. Ugyanis a Roxfort ebben az évben-~ Frics úr, nevetségesen szaladt be Dumbledorehoz és valamit suttogtak.~ Nos az idén a Roxfort ad otthont egy legendás eseménynek, a Trimágus Tusának. A Tusáról annyit kell tudni, hogy három varázsló iskola méri össze benne az erejét, különféle mágikus próbákkal. Az iskolákat egy-egy kiválasztott bajnok képviseli. Ami nagyon fontos, a bajnok egyes egyedül küzd. Jobb ha már most tisztázzuk, a tusát nem ijedősöknek találták ki, erről szó lesz még! Most pedig köszöntsük illő hódolattal bályos vendégeinket, a Beauxbatons akadémia növendékeit és igazgatónőjüket, Madam Maxime!~ ekkor vonultak be az említett iskola --csak-- lány diákjai. A fiúk el voltak ragadtatva..~ És a másik delegáció, észak büszke fiai, a Durmstrangosok és nagymesterük, Igor Karkaroff!~ most pedig --csak-- fiúk vonultak be. Be kell valljam nagyon jóképűek voltak.

~Sophi.. Elolvadok!~ mondta Delphi és a vállamra dőlt. Ezek után a fiúk rosszallóan néztek a Durmstrang diakjaira.

Dumbledore beszéde után a miniszterelnök elmondta a szabályokat. Volt egy kisebb zűrzavar is.. Valaki vihart varázsolt a terembe, de Alastor Mordon megoldotta. El se hiszem, hogy ő lesz az új sötét varázslatok kivédése tanárunk.

A vacsora után mindenki ment a hálókörletébe aludni. Én Delphivel és egy Flora Carrow nevű lánnyal voltam egy szobában.

•Másnap•

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora