19.

320 10 0
                                    

~Daphne! Beszélhetnénk?~ siettem le a lépcsőn.

~Mit akarsz Potter?~ kérdezte flegmán.

~Csak megakarom kérdezni, tudsz-e valamit ezekről a papírokról.~ mutattam fel a leveleket.

~Azok mik?~ tettette, mintha nem tudná.

~Mielőtt vissza jöttünk Matt kapott egy levelet és én is.. Mindkettőnkében ugyan az áll..~ szűkítettem a szemem.

~Aha.. Várjunk, te most azzal gyanúsítasz, hogy én írtam a leveleket?~ "esett le" neki.

~Nos, te mondtad ki.~ vontam meg a vállam.

~Ugyan már! Ez hülyeség! Miért írtam volna én azokat a leveleket?~ kérdezte megjátszott sértődöttséggel.

~Nem is tudom, hogy szétválassz minket, mert annyira szerelmes vagy Mattheoba.~ néztem rá szúrós szemekkel.

~Ugyan már! Nem is vagyok szerelmes Mattbe!~ tagadta az igazságot.

~Aha.. A lényeg, hogy verd őt ki a fejedből és ne próbálj meg közénk állni, mert te fogod a rövidebbet húzni!~ mondtam majd visszamentem a szobámba.

•Egy téli hétvégén•

~Matt, jössz?~ néztem a barátomra. Lejöttünk Roxmortsba meginni egy vajsört, épp most indulunk vissza a kastélyba.

~Megyek!~ kulcsolta össze az ujjainkat. Mióta tisztáztuk a szakítós ügyet, azóta Mattheóval szinte össze vagyunk nőve. Jól érezzük magunkat egymással és már mindent megbeszélünk.

~Miss Potter!~ szólt utánam valaki. Mikor megfordultam láttam, hogy Lumpsluck az.

~Jó napot Tanár úr!~ köszöntünk illedelmesen.

~Tudja miss Potter én évről évre vacsorát adtam karácsonykor és szeretném meghívni önt.~ mosolygott rám.

~Köszönöm a meghívást Tanár úr!~ mosolyogtam én is.

~Hozhatja a kisbarátját is.~ kacsintott majd elment.

~Fura szerzet.~ mondta Matt, mire elnevettem magam.

~Na gyere, te fura szerzet!~ nevettem majd elindultam, Mattet pedig húztam magammal.

Még alig mentünk messze Roxmortstól, de sikítást hallottunk.

~Mi volt ez?~ álltam meg és fordultam vissza. Egy griffendéles lány lebegett, majd lezuhant.
Elindultam vissza, de Matt megfogta a kezem.

~Várj! Ott jön Hagrid!~ mutatott a félóriás felé.

A lányt bevitte Hagrid a gyengélkedőre, nekünk pedig McGalagony tanárnőhöz és Pitonhoz kellett mennünk.

~Tehát biztos benne, hogy a csomag még nem volt Katienél amikor bement a 3 seprűbe?~ kérdezte McGalagony.

~Igen, biztos. Kiment a WC-re és mikor visszajött nála volt a csomag.~ mondta Katie Bell barátnője.~ Azt mondta fontos átadnia a címzettnek.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora