•Fél órával később•
~Öhmm.. Hello! Szóval tudjátok miért vagyunk itt. Kell egy tanár, aki rendesen tanít és akinek van gyakorlata a sötét varázslatok kivédésében.~ kezdte Hermione a diákoknak, akik eljöttek erre a gyűlésre.
~Minek?~ szólalt meg az egyikük.
~Minek?~ kérdezett vissza Ron kicsit dühösen.~ Mert Tudjuk ki vissza tért, te penész agyú!
~Állítja Potter!~ kiabált be valaki.
~Dumbledore is azt mondja!~ állt a fiú mellé Hermione.
~Azért mondja mert Potter azt mondja! Valami bizonyíték is kéne!~ érvelt valaki más.
~Az nem elég, hogy Cedric Diggory meghalt?~ kérdezett vissza Ron.
~De Potter is megölhette! Csak hogy azt mondja Tudjuk ki vissza tért-
~Silencio!~ iranyítottam a pálcám a srácra.~ Tudjátok mit? Mind idióták vagytok, nem hisztek annak az embernek aki már túlélte a halálos átkot, aki már harcolt egyszer Voldemorttal, akit majdnem megölt egy azkabanból szökött rab és akinek a szemeláttára halt meg egy jó barátja! Mert Voldemort megölte! És ti mind olyan idióták vagytok hogy inkább hisztek a hülye prófétának és a hülye újságoknak!~ keltem ki magamból nyugodt hangnemben.
~De Potter többet is mondhatna arról hogyan halt meg Diggory!~ mondta egy griffendéles.
~Nem fogok Cedricről beszélni, úgy hogy aki azért jött akár el is mehet.~ szólalt meg végre Harry is.~ Gyertek srácok menjünk innen, ezek vásári majomnak néznek.~ sutogott a bátyám nekünk.
~Várj még!~ szólt Hermione.
~Igaz az, hogy te tudsz Patronust megidézni?~ kérdezte Luna Lovegood.
~Igen!~ válaszolt Hermione.~ Én láttam.
~Az anyja Harry! Ezt még nem is mondtad.~ szólt Dean Thomas.
~És-és megölt egy bazilisztkuszt, karddal, Dumbledore szobájában.~ mondta Neville is.
~Ez igaz!~ erősítettem meg.
~Harmadikban egyszer elkergetett vagy 100 dementort.~ mesélte Ron.
~Tavaly pedig tényleg harcolt a feltámadt Tudjukkivel-~ mondta Hermione.
~Várj! Ez-ez tényleg jól hangzik, ha így felsoroljátok, de igazából inkább szerencsém volt.. Sokszor azt se tudtam mit csinálok és segítséget is kaptam..~ vallotta be Harry.
~Most csak szerénykedik-~ nevetett Hermione.
~Nem. Hidd el, nem szerénykedem.~ szólt közbe Harry.~ A való életben ezek a dolgok mások, mint az iskolában. A suliban, ha valamit elrontasz másnap újra megpróbálhatod, de az életben, amikor azzal szembesülsz, hogy meg fognak ölni, hogy a szemed láttára meggyilkolják a barátodat, nem tudjátok az milyen..~ amikor az ikrem leült megfogtam a vállát, hogy érezze a támogatásom.
~Igazad van, nem tudjuk, ezért kell a segítséged.~ mondta Hermione.~ Csak akkor lehet esélyünk legyőzni Voldemortot.~ mondta ki kis hezitálás után a nevét.
~Tényleg él?~ kérdezte egy kis gyerek, mire Harry csak megrázta a fejét, hogy igen.
Rengetegen aláírták a papírt és a nevünk az lett, hogy Dumbledore Serege.
~Jól van, először is kell egy edző terem ahol Umbridge nem talál ránk.~ már Roxfortba sétáltunk vissza mikor ezeket vitattuk meg.
~A szellem szállás.~ dobta be az ötletet Ginny.
BINABASA MO ANG
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...