A kezembe lévő elázott levéllel és képpel kimentem a szobából. Felmentem a csillagvizsgálóig ott a korlátnál leültem és lenyugodtam. Nem tudom meddig ültem kint, de nem tűnt sok időnek.~ Sophia! Sophia! Sophi-!~ kiabálta a nevem Matt.
~Ne kiabálj, itt vagyok!~ mondtam és a fal mögül kinyújtottam a kezem.
~Mit csinálsz itt? Mindenhol kerestünk!~ érdeklődött és hallottam, hogy közelebb sétált.
~Csak kiszellőztettem a fejem.~ megláttam Mattheo lábait előttem, majd leguggolt elém és a térdeim fogta meg.
~Mi történt?~ próbálta vizsgálni az arcom.
~Semmi..~ válaszoltam kicsit duzzogva és félre néztem.
~Sophi, te nem szoktál ennyire kiakadni. Oka van ha te bárkivel is kiabálsz.~ kerültem a tekintetét végig.
~Elázott az egyetlen képem a szüleimről és a levél amit anyától kaptam a 14. születésnapomra..~ vallottam be a könnyeimet visszanyelve.
~Sajnálom.~ őszintének éreztem.
~Nem kellett volna kiabálnom veletek..~ hajtottam le fejem.
~Luciannak nem kellett volna egy bűbájt kipróbálni a szobátokba. Amúgy meg Parkinson már azért is kiabált volna, hogy a szobátokban vagyunk.~ mondta és kicsit elnevette magát ahogy én is.~ Menjünk, nézzük meg kik lesznek a bajnokok!~ állt fel és nyújtotta felém a kezét, amit el is fogadtam. Mikor felhúzott kicsit közelebb kerültünk egymáshoz.. Belenéztem a fiú szemébe, amiben teljesen elvesztem.~ Sophi..~ suttogta és egy kicsit közelebb hajolt.
~Ideje lenne mennünk..~ suttogtam és egy kicsit hátrébb léptem, majd elindultam.
•A kiválasztás után•
~Mégis hogy történhetett ez?~ kérdezte Delphi idegesen, közben össze-vissza járkált. Az ikremet és Mattheot is kiválasztotta az a hülye Serleg a versenyre. Most az igazgató irodája előtt várjuk a fiúkat.
~Nem tudom, de abba hagynád a járkálást? Ezzel csak jobban idegesítesz!~ mondtam nyugodt hangon, miközben belül szét vetett az ideg.
~Lányok..~ lépett ki mindkettőnk bátyja Dumbledore irodájából.
~Mondjátok, hogy nem ti dobtátok bele a neveteket abba a hülye serlegbe!~ néztem mindkét fiúra.
~Mert nyílván annyira hülyék lennénk, hogy megöletjük magunkat.~ mondta Matt flegmán.
~Te csak meg se szólalj! Valakit megkértél, hogy dobja bele?~ vádolta a testvérét Delphi, miközben fenyegetően mutogatott felé.
~Te komolyan ennyire hülye vagy?~ lett Mattheo ideges.
~Ne a folyosó közepén kezdjetek el veszekedni!~ szóltam a barátaimra, akik nem nagyon hallgattak rám..~ Harry egy szóra!~ mentem kicsit arrébb a többiektől.
~Nem én dobtam bele a nevem abba a serlegbe!~ mondta egyből a fiú.
~Hiszek neked.~ szóltam közbe őszintén.
~De nem én vo- hiszel nekem?~ lepődött meg.
~Az ikrem vagy, már hogy a viharba ne hinnék neked?! Viszont vissza kell lépned! Rossz előérzetem van ezzel a versennyel kapcsolatban..~ kezdtem.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...