27.

264 6 0
                                    

Tehát a Malfoy kúriában vagyunk és éppen minket próbálnak azonosítani.

~Draco,~ lépett Dracohoz az apja.~ jól nézd meg fiam. Gondolj bele, ha mi adjuk Harry Pottert a Sötét Nagyúr kezére. A Nagyúr kegyes lesz. Megbocsát. Minden úgy lesz, mint régen. Érted, ugye?

~Azért ne felejtsük el, hogy nem maguk fogták el őt, hanem mi, Mr. Malfoy!~ szólalt meg a főnöknek kinéző ürge.

~Ne beszéljen így velem a saját házamban!~ emelte fel a férfi a hangját, mire összerezzentem.

~Lucius!~ ment oda Narcissa Malfoy, Draco édesanyja.

~Ne félj kis drágám, gyere közelebb!~ fogta meg Bellatrix Draco kezét és közelebb húzta az ikremhez..~ Nézd meg! Ha kiderül, hogy ez nem az akinek hisszük, ha hiába hívjuk, akkor megöl minket a Nagyúr. Most nem tévedhetünk.

~Miért ilyen az arca?~ kérdezte Malfoy.

~Nos, miért ilyen az arca?~ kérdezte Bellartix az elfogóinktól.

~Mi már így találtuk. Összeszedett valami erdei korságot. ~ válaszolt a férfi.

~Vagy beleszaladt egy csalán ártásba.~ következtetett a nő.~ Te voltál kicsim?~ mutatott először Hermionera. Majdnem..~ Vagy te?~ mutatott rám.~ Hisz ki ne akarná elrejteni a saját testvérét?~ húzta a szemeit össze, majd közelebb sétált hozzám.. ~ A pálcáját! Lássuk az utolsó varázslatát.~ indult tovább. Hermione elkezdett ficánkolni..~ Há, há, izgulsz. ~ nevetett Bellatrix, majd megállt, amint meglátott valamit..~ Az meg mi?~ kérdezte elhalt hangon.~ Azt honnan szerezted?

~A göndör hajú lánynál volt, a táskájába.~ válaszolt a férfi.~ Az enyém. Nem adom!~ ekkor az a nő megbolondult.. megölte azt akinel a kard volt, majd kiküldött mindenkit a teremből.

~Sissy!~ szólt Bellatrix a testvérének.~ Vidd a fiúkat és a vörös lányt! A pincébe velük!~ kiabált Bellatrix, majd ellökött Hermionetől és Narcissa a pálcáját rám fogva lökdösött.~ Ezzel pedig itt, eltraccsolok egy kicsit. Csak úgy csajosan.~ mondta fenyegető hangon. Mrs. Malfoy átadott Féregfarknak, ő pedig le vitt minket a pincébe.

~Ne érj hozzám te szerencsétlen!~ próbáltam kiszabadítani a kezem az ő kezéből, majd belökött a pincébe.. Sikeresen a földre is estem úgy jött oda az ikrem felsegíteni.

~Most mi lesz Harry?~ szólalt meg kétségbe esve Ron.~ Nem hagyhatjuk ott vele Hermionet!

~Ron?~ szólalt meg valaki, erre oda kaptam a fejem. Az egyik oszlop mögül jött ki Luna.~ Harry? Sophia?~ Ron az önoltóval fényt adott, így jobban láttuk a többieket.. Nem akartam hinni a szememnek.. Tényleg ő lenne az?

~Sophi?~ kérdezte meghökkenve. Ő se tudta elhinni. Azonnal oda rohantam hozzá és megöleltem.

~Istenem de hiányoztál.~ mormogtam miközben a mellkasába fúrtam a fejem.

~Ti mit kerestek itt?~ kérdezte meglepődve.

~Elkaptak..~ válaszolt Harry, majd egy sikítást hallottunk.. Hermione..

~Valamit tennünk kell!~ mondta kétségbeesve a vörös.

~Innen nincs kiút..~ válaszolt Mattheo, mire ráneztem. Az arca megnyúlt, elgyötört volt, koszos és fáradt..

~Mindent megpróbáltunk..~ szólalt meg egy öregember.~ Átkok közé zártak..

Ekkor Harry elővett a zoknijából egy üvegszilánkot.

~Harry te vérzel!~ szólt Luna.~ Ilyeneket tartasz a zoknidban?

Ekkor jött valaki a lépcsőn. Mattheo egyből a háta mögé tolt.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang