13.

318 11 2
                                    

~Viszont a hozzávalóit igen. Egy kis mák, egy kis bodza?~ gondolkoztam.

~Ugyan ezek más bájitalhoz is kellenek.~ nevetett kínjában.

~Nem hiszem, hogy a tanárnő százfűlé főzetet szeretne csinálni.~ mosolyogtam magabiztosan.

~Kifele az irodámból!~ kiabált rám a nő, én pedig egy önelégült mosollyal mentem a barátaimhoz.

~Mit csináltál már?~ kérdezte Delphi amikor meglátta azt a bazinagy önelégült mosolyom.

~Valami jót.~ huppantam le mellé a kanapéra.

~Nekünk nem lesz belőle bajunk, ugye?~ kérdezte Enzo.

~Dehogy lesz.~ raktam a fiú ölébe a lábam.

~Most már elmondanád, hogy mit műveltél?~ kérdezte Delphi türelmetlenül.

~Kikészítettem Umbridget.~ válaszoltam egyszerűen.

~Megint büntetésbe kerültél?~ húzta fel Enzo a szemöldökét kérdőn.

~Ugyan, dehogy.~ nevettem ki.

~Hát akkor?~ értetlenkedtek a többiek.

~Az orra alá dörgöltem a bájital tudásom.~ húztam ki magam büszkén.

~Az igen, nagyon fantasztikus vagy Potter!~ gúnyolódott Pansy.

~Tudom.~ erre csak elnevette magát a lány is és én is.

~Nagyon fura úgy látni titeket, hogy nem civakodtok.~ jegyezte meg Flo.

~Ja nekem is fura.. Amúgy a fiúk?~ kérdeztem kiváncsian, de már választ is kaptam a kérdésemre. Éppen akkor léptek be a Greengrass tesókkal együtt. Mattheoval összeért a tekintetünk, gyorsan el is kaptam róla.

~Annyira kikaparnám a szemüket.~ mondta Pansy.

~Majd később. Még várd meg, míg kibújik a szög a zsákból.~ forgattam a szemem.

~Ez meg mit jelent?~ nem esett le elsőre a lánynak.

~Várd meg míg megmutatják a foguk fehérjét.~ magyaráztam Pansynek másképpen.

~Így már minden világos.~ nevetett, mire mind elkezdtünk nevetni.

~Uhh, bakker. Idő van. Bocsi srácok mennem kell!~ pattantam fel a kanpéról.

~De mégis hova?~ lepődött meg Flora.

~Találkozóm van.~ kacsintottam a lányra. Majd amilyen gyorsan csak tudtam siettem a megbeszélt helyre.

•Pár nappal később•

A kihallgatások után ujjabb rendelkezést tettek ki.

~Szóval diákokat gyűjt, hogy lebuktasson diákokat?~ nevettem fel.

~Idióta ez a nő.~ nevetett velem Delphi és Flo.

~Nem is tudom..~ kezdte Parkinson.

~Na ne Parkinson, te elgondolkoztál, hogy belépsz?~ esett le az állam.

~Hát.. Miért ne.. Végülis, jó lenne lebuktatni Potteréket. Ne vedd magadra Sophia csak-~ kezdett volna magyarázkodni.

~Semmi baj, megszoktam már, hogy a barátaim utálják az ikrem.~ nevettem fel.

~Hé fiúk!~ ültünk le Theodorék mellé.

~Ti jelentkeztek Umbridge lebuktató seregébe?~ kérdezte nevetve Delphi.

~Persze, egy próbát megér.~ szólalt meg Mattheo.

~Nem téged kérdeztünk Denem.~ flegmáztam tovább Mattheoval. Bár nem érdemli meg.. Igazából megérdemli.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now