~Azonnal eresszen el mocskos qvibli!~ mondta egy ismerős hang.
~Lumpsluck professzor! Ezt a tanulót most tartóztattam le. Egy fenti folyosón ólálkodott. Azt állítja, hogy ön meghívta őt az estélyre.~ mondta Frics úr.
~Jó hazudtam, nem hívott meg!~ vallotta be Malfoy.~ Most boldog?
~Majd én kikísérem Dracot.~ ment oda a keresztapám.
~Köszönöm. Tanár úr.~ ezzel elindultak..
~Matt, mindjárt jövök..~ indultam meg én is. Lehet túl kíváncsi vagyok, de van egy olyan érzésem, hogy valamiben mesterkednek keresztapámék.
~Lehet, hogy én átkoztam meg Bellt. Lehet, hogy nem. Mi köze hozzá?~ kérdezte a fiú mérgesen. Ekkor Piton a falhoz nyomta.
~Megesküdtem, hogy megvédelek! Letettem a megszeghetetlen esküt.~ válaszolt idegesen Piton.
~Nincs szükségem védelemre! Engem választottak ki erre! Engem és nem mást! Elég erős vagyok!~ ekkor valaki megfogta a vállaim és én megilyedtem, de még idejében eszméltem, hogy csak a barátom az.
~Mit keresel itt?~ suttogta.
~Maradj csendbe!~ fogtam be a száját.
~Te rettegsz Draco! Titkolni próbálod, de lerí rólad! Engedd, hogy segítsek neked!~ szinte könyörgött a keresztapám.
~Nem! Engem választott! Most bizonyíthatok!~ mondta eltökélten Malfoy.
~Mi a fenét csinálsz Sophi?~ tolt a falnak Mattheo.
~Te erről is tudtál?~ hökkentem meg.
~Ne kezd, légyszíves-~ nézett a szemembe kicsit unottan.
~Tudtál vagy sem?~ vágtam a fiú szavába.
~Tudtam.~ ismerte el.
~Megint titkolózol?~ néztem rá csalódottan.
~Csak mert tudom, hogy elmondanád az ikrednek!~ mondta amit gondolt..
~Ennyire nem bízol bennem?~ könnyeztem be.
~Nem erről van szó, csak-~ sóhajtott gondterhelten.
~Csak? Csak mi? Nem bízol bennem! Pontosan erről van szó!~ suttogtam dühösen.~ Csakhogy tudd a bátyám azt se tudja, hogy te végig tudtad, hogy vissza fog térni az apád..
~Sophi..~ arrébb löktem és a szobámba siettem.
Mikor beértem elsírtam magam és a lányok emiatt végig kérdezgették az estét. Próbáltak vigasztalni, de nem nagyon jött össze. Mattheot próbáltam kerülni abban a kisidőben, míg haza nem mehetünk. Nyílvan nem mindig sikerült..
•A vonaton•
Már haza felé tartottunk és én Matt mellett ültem. Míg a többiek beszélgettek én az ablakon kifele bámulva gondolkodtam.
~Sophi, minden rendben?~ kérdezte Theo.
~Mi? Ja persze..~ mosolyogtam, de az a mosoly nem volt valami igazi.
~Tényleg milyen volt a tegnapi bál?~ mosolygott perverzen Lucian.
~Fantasztikus..~ álltam fel és elindultam kifele.
~Sophi várj egy kicsit!~ fogta meg a kezem Mattheo.
~Szerintem csak akkor beszéljünk ha képes vagy megbízni bennem..~ ezt még a többiek is hallották. Ezután elmentem a mosdóba és kerestem egy üres kabint. Szerencsére találtam egyet.
VOUS LISEZ
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...