A nagyteremben ültünk és egyszer csak veszekedést hallottunk.
~Már megbocsásson Professzor asszony, de pontosan mire céloz?~ hallottuk Umbridge hangját.
~Csupán annyit kérek, hogy az én diákjaim esetében szorítkozzon a Roxfortban előírt fegyelmezési eljárásokra!~ ekkor indultunk el Enzoval megnézni mi történik.
Már többen is kijöttek a nagyteremből, hogy megnézzék mi folyik itt.
~Biztos félreértem, de ez úgy hangzott mintha meg akarná szabni, hogy mit tehetek a saját órámon, Minerva.~ lépett egyet fel a lépcsőn Pinki.
~Szósincs róla Dolores.~ lépett McGalagony egy lépcsőfokot feljebb.~ Csupán nem tetszenek a középkori módszerei.
~Sajnálom drágám, de aki az eljárásomat bírálja, az a minisztériumot bírálja, sőt hova tovább az a miniszter urat bírálja. Én igazán toleráns vagyok, de van egy dolog amit nem vagyok hajlandó elviselni és az a hűtlenség.
~A hűtlenség..~ lépett vissza McGalagony.
~A roxforti helyzet ezerszer rosszabb mint hittem.. Corneliusnak sürgősen intézkednie kell..~ fordult a kisebb diáksereg felé.
Ezzel fejeződött be a vita.
Másnapra már egy táblát raktak a nagyterem ajtaja felé.. Umbridge lett a főinspektor. Az összes órát végig hallgatta, pontosabban a tanárokat.
~Borzalmas ez a nő..~ mondtam mérgesen, mire felém kapták a fejüket többen is.
~Ne is mond.. ~ mondta Enzo.
~Téged nem is szokott büntetésbe küldeni.~ ekkor épp a Greengrass tesók felé néztem ahol egyszerre 4 fiú is volt. Ott beszélgetett Mattheo, Lucian, Draco és Theodore Daphneval és Astoriaval.
~Féltékeny vagy?~ kérdezte Enzo mikor oda nézett ő is.
~Ugyan már!~ legyintettem.
~Süt rólad a féltékenység aranyom.~ ült mellém Parkinson.
~Utálom őket.~ szűkítettem a szemem.
~Meg azt, hogy ilyen rosszba vagy velük.~ mondta egy mosollyal Pansy.
~Azt meg még jobban, hogy már ismersz.~ szörnyülködtem el ezen a tényen.
~Ugyan, mi lenne ha végre békét kötnénk?~ ennek a nőnek elment az esze..
~Beteg vagy?~ tettem a homlokára a kezem.
~Lehet.. De ha most nem mész bele..~ nem fejezte be a mondatát, de pontosan tudtam mi a mondat vége.
~Rendben. Legyen, kössünk békét, de van egy feltételem..~ szögeztem le.
~Mi lenne az?~ kérdezte kíváncsian.
~Mostanában Delphiékkel is jóban vagy..~ kezdtem bele.
~Azt akarod, hogy kémkedjek neked?~ mosolyodott el ravaszan.
~Csak ha mondanak rólam valamit azt el kell mondanod.~ mosolyogtam ártatlanul.
~Nem hittem volna, hogy egyszer erre fogsz kérni, de rendben, legyen.~ mosolygott csalfán.
~Akkor szent a béke?~ nyújtottam a kezem.
~Szent bizony.~ fogadta el.
A napokban Umbridge elrontotta minden szórakozásunkat, a Weasly édességeket és játékokat betiltotta, zenét se hallgathattunk és egész álló nap az egyenruhánkban kellett lennünk. Ráadásul Pansy csak annyit mondott, hogy nagyon hiányzom a lányoknak és megbánták, hogy hazudtak nekem. Így arra a döntésre jutottam..
YOU ARE READING
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...