Még jöttek egy páran. Vannak akiket csak látásból ismerek és akiket egyáltalán nem is ismerek.
~Na és mond csak drága, hány éves vagy?~ kérdezte a srác akivel már egy ideje beszélgettem.
~Miért is érdekel?~ húztam fel a szemöldököm.
~Csak érdeklődök.~ válaszolt a fiú.
~Egyfeltétellel elárulom..~ kezdtem megint a kis játékom.
~Mi lenne az?~ húzta perverz mosolyra a száját.
~Előbb mond el te a korod.. Utána én..~ válaszoltam ravaszan mosolyogva.
~18 vagyok. Na és te?
~Sophi, gyere!~ szólt Delphi.
~Az enyém titok!~ válaszoltam még a srácnak, majd a baratnőmhöz mentem.
~Be szeretnék neked mutatni valakit.. Sophi, ő itt egy elég jó barátom Lorenzo Berkshire. Enzo, ő itt Sophia Denem, az unoka testvérem.~ mosolygott a lány.
~Örülök.~ nyújtottam a kezem, de ahelyett, hogy a fiú megrázta volna inkább kézen csókolt.
~Én is örülök kisasszony.~ mosolygott.
Miközben beszélgettünk Lorenzoval észre vettem, hogy Mattheo végig engem figyel.
~Egy pillanat és jövök.~ indultam meg Mattheo felé.~ Megtennéd, hogy nem bámulsz folyamatosan?~ álltam meg mellette.
~Te most hozzám beszélsz? Mert egész este nem szóltál hozzám.~ tetette a meglepődöttségét.
~Adtál okot rá.~ forgattam a szemem.
~Ha az az oka, hogy védeni próbállak, akkor bocsánat.~ mondta elég szarkasztikusan a bocsánat szót.
~Ugyan már.. Mitől kellene megvédened?~ nevettem ki a fiút.
~Az igazságtól-~ nem kaptam meg az elegendő választ, mert valaki odajött hozzánk Mattheonak köszönni..
~Szia Mattheo! Rég láttalak! Apád jól van?~ kérdezte az ismeretlen.
~Szia Nate.. Igen megvan..~ frusztrált volt Matt az ismeretlen srác miatt.
~Apám szerint jól kiterveltétek a párbajos dolgot..~ dicsérte a fiú a Tervet.
~Terv? Milyen terv?~ szóltam bele a beszélgetésbe.
~Tudod.. Az a terv, hogy Mattheo is párbajozni fog, meg hogy hogyan élesztik fel a Nagyurat. Bár Pottert nem sikerült megölni..~ Mattheora néztem, aki a homlokát maszírozta idegességében.~ Tényleg a húgával, hogy állsz? Sikerült már elcsábítani?~ erre már a szemeimben is könnyek csillogtak.
~Igen Mattheo, sikerült már a kis hiszékeny Potter lányt elcsábítanod? Biztos sikerült mert olyan hiszékeny, te pedig olyan jó hazudozó vagy..~ mondtam, majd mivel nem kaptam választ elindultam kifele.
~Sophia várj!~ jött utánam, ahogy a többiek is.
~Végig tudtad!~ fordultam vele szembe.
~Ezért akartam, hogy elmenj!~ szólt idegesen.
~Azért, hogy ne derüljön ki, hogy te végig tudtad, hogy megakarják ölni a testvérem?~ kérdeztem dühösen.
~Sophia hallgasd meg..~ szólt Delphi, ekkor esett le, hogy az összes barátom tudta..
~Mind tudtátok, igaz?~ végig néztem a társaságon, akik lehajtott fejjel álltak előttem.~ Hogy lehetek ekkora idióta?~ kérdeztem inkább magamtól, mint tőlük.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSophia Dorea Potter, igen Potter. Harry Potternek van egy ikre, aki teljesen úgy néz ki, mint az édesanyjuk, Lili. A lányt valamilyen módon a mardekárba osztotta be a süveg és ott talált barátokra. Kihinné, hogy a lány annak ellenére, hogy megölték...