23.

280 7 0
                                    

Amint beértem a szobámba újra elsírtam magam. A helyiségben lévő emberek, mind felém fordultak.

~Sophi mi történt?~ jött oda Delphi és meg akarta fogni a kezem, de elhúztam és sírva csúsztam le a földre.

~Sophi!~ jött oda Theodore.~ Hé! Semmi baj!~ mondta és ő is megpróbált megérinteni, de eltoltam a kezét.

~Hagyjátok!~ szólt rájuk Lorenzo. Theo és Delphi felálltak mellőlem és visszaültek a helyükre. Enzo odajött és leült mellém. Semmit sem mondott és nekem erre volt szükségem. Nem akartam magyarázkodni, nem akartam, hogy sajnáljanak. Csak arra volt szükségem, hogy kisírjam magam, meg persze Mattheora lenne szükségem, de nincs itt. És ez megrémísztett. Féltem, hogy tényleg nem szeret, de ha szeret miért hagyott el? Ezek a gondolatok jártak folyamatosan a fejemben.

Miután kisírtam magam, nagy nehezen elmondtam a barátaimnak, hogy mi történt. Próbáltak vígasztalni, hogy biztos visszajön majd Mattheo, de ezek mind csak üres szavak..

Miután Dumbledore meghalt a tanítások elmaradtak és a legtöbb diák haza utazott. Nem sokan maradtunk a suliba. A mardekárba például a mi kis csapatunk maradt szinte csak. A bátyám is maradt, ahogy Hermione és a Weasly tesók.

•Pár nappal később•

~Harry ezt nem mondhatod komolyan!~ szóltam rá mérgesen.~ Nem mehetsz csak úgy el!~ kezdtem idegesen.

~Dorea, be kell fejeznem, amit Dumbledore elkezdett!~ mondta nyugodtan.

~Mégis ki mondja?~ akadtam ki.

~Én!~ vágta rá.

~Rendben. Akkor megyek én is!~ mondtam, mire rám kapta a fejét.

~Kizárt! Nem!~ mondta mérgesen.~ Nem sodorlak veszélybe!

~Harry.~ lágyítottam meg a hangom.~ Engem már nincs ki itt tartson..~ mondtam halkabban és könnybe lábadt a szemem. Harry már tudja, hogy Mattheo elhagyott. A bátyám sóhajtott.

~Erről később beszélünk..~ mondta majd elment.

•Dursley házban•

Már egy ideje levelezek Hermioneval és Ginnyvel, akik azt mondták, van egy tervük a kimentésünkre. Persze nem engedték, hogy Harrynek elmondjam, mert meglepetés lesz. Hát mindenesetre kíváncsi leszek az ikrem arcára.

Pár órája elmentek Vernon bácsiék, így "miénk" a ház.

Harry már összepakolt magának és elindult lefelé. Végül belement, hogy velük menjek a horcruxokat megkeresni és elpusztítani. Hangokra lettem figyelmes. Azt hiszem megjött Hermione és Ron. És Hagrid? Lesiettem a cuccaimal és akkor láttam, hogy a mentőcsapat érkezett meg.

~Sziasztok!~ köszöntem és néhányukat megöleltem.

Miután elmondták a tervet, ami annyiból áll, hogy a legtöbbünk százfüléfőzet segítségével átváltozik Harryvé és seprűre ül, hogy megtévessze a halálfalókat. Így jutunk el 'A' pontból 'B' pontba. Nyílván Harry nem volt benne elsőre, de megnyugtattuk, hogy nincs más lehetőség és ez a saját döntése mindenkinek.
Én is ittam a löttyből..

Kb párokba álltunk és ahogy tudtunk siettünk az Odu felé. Én mentem Harry seprűjével, így nagyobb volt az esély, hogy elkapnak..

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now