5.

412 12 4
                                    

~De, igen vagyis nem.~ magyaráztam.

~Akkor most?~ kérdezte Flora összezavarodva.

~Lemondtam.~ válaszoltam kicsit mosolyogva.

~Miért?~ kiváncsiskodott.

~Mert egy idióta vagyok és teljesen elhanyagoltalak titeket.. Nagyon sajnálom..~ hajtottam le a fejem.

~Ahogy mondod.. Egy idiota vagy..~ szólalt meg Delphi.~ De így szeretünk.~ mosolygott halványan, majd kitárta a karját és megölelte Florát és engem.

~Lányok.. Mondjátok van már valaki aki elhívott titeket a bálba?~ kérdeztem miközben leültünk Delphi ágyára.

~Engem még senki..~ mondta Flora csüggedten.

~Ne aggódj Flo, hamarosan biztos elhív valaki téged is.~ mosolyogtam megértően.~ Na és téged Delphi?~ kiváncsiskodtam.

~Hát..~ kezdte a lány.

~Mondd már!~ türelmetlenkedtem.

~Már kiváncsiak vagyunk!~ próbálta biztatni Flora is.

~Theodore..~ válaszolt Delphini halkan.

~Mi?~ kerekedett el mindkettőnk szeme.

~Theodore Nott?~ kérdeztem vissza meghökkenve.

~Igen.. Miért? Baj?~ ijedt meg a szőke lány.

~Dehogy baj! Csak nem gondoltam volna, hogy végre megteszi..~ gondolkozott el Flora közben rám nézett, én pedig bólogattam.

~Mi?~ lepődött meg a szöszi.

~Nem rég beszélgettem Theoval és már akkor tudtam, hogy érez irántad valamit.~ mosolyogott Flo.

~Igen, ez látszott is!~ erősítettem meg.

~Ne nevetessetek már!~ mondta a lány hitetlenül.

~Ez komoly Delphi! Hisz nem hiába hívott el!~ lökdöstem.

~Miért nem vettem eddig észre?~ ez a felismerés igazán nagyot koppant.

~Mert elvakítottak a te érzelmeid..~ mosolyogtam. Ekkor viszont egy párnát dobott nekem.

~Nekem nincsenek érzéseim Theodore iránt! Viszont neked vannak Mattheo iránt, vagy David iránt?~ mosolygott perverzen.

~Nem! Daviddel nincs semmi! Csak barátok vagyunk. Kedves srác meg minden, de nekem nem tetszik.~ csak egy kicsit..

~Na és Mattheo?~ kérdezte Flo.

~Sok időt töltöttök mostanában együtt.~ huzogatta a szemöldökét Delphi.

~Nem tudom.. Nem tetszik, de valami érzés kezd alakulni bennem. Azt hiszem.. Legalábbis úgy érzem. Szeretek vele lenni, ő mindig meg tud nevetettni és-

~Te belezúgtál a bátyámba?~ vágott a szavamba Delphi, nekem meg kikerekedtek a szemeim.

~Dehogy is! Nem!~ tiltakoztam egyből.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora