4.

392 11 5
                                    

Miután kimentünk Hermioneval helyet fogalaltunk a nézőtéren.
Delphi mellett ültem és nagyon izgultam. Harry miatt és Mattheo miatt is.

Majd elkezdődött. Cedric Diggory kezdett, majd Fleur Delacour, Krum, Mattheo és Harry..

Harrynél izgultam a legjobban, mert ő még Mattheo szintjén sincsen.. De szerencsére sikerült megoldania a seprűje segítségével.

Miután mindenkinek sikerült megszereznie a tojást a saját házukban ünnepeltek. Bár én nem nagyon szeretem a bulikat..

•Az 1. próba után pár nappal•

~Nahát.. Csak nem megint te..~ mentem valakinek neki.

~Neharagudj... Megint..~ erre mindketten elnevettük magunkat.

~Ugyan, semmi baj. Ez már megszokott.~ mosolygott.

~Igen.~ mosolyogtam a fiúra.~ Na és te hogy-hogy itt vagy a folyosókon, ahelyett hogy a csapatoddal lennél?

~Még mindig ünneplik Viktort és nem szeretem a bulikat..~ szűkítette a szemét.~ Te?

~Ismerős.. Egyébként kiszelőztetem a fejem.~ válaszoltam őszintén.

~Van kedved egy kicsit beszélgetni?~ mosolygott és most már együtt sétáltunk a folyosókon, közben beszélgettünk.

~Tudod.. Már tudom a neved..~ mosolyodott el csalfán.

~A múltkori miatt, ugye?~ nevettem.

~Igen.~ nevetett ő is.~ Szóval a Sophiát vagy a Doreát szereted jobban?

~Igazából ki hogy hív. A bátyám szokott Doreázni, meg Mattheo ha haragszik rám, a többiek Sophiának hívnak vagy Potternek.~ válaszoltam és Mattheo említése miatt egy kisebb mosoly terült el az arcomon.

~Akkor Rea?~ fura, de megszokom. Azt hiszem.

~Maradhat.~ nevettem.

Egyre többet jártunk össze beszélgetni Daviddel és egyre jobban kezdtem megkedvelni.

•Egy héttel később•

Megint Daviddel sétálok a folyosókon és beszélgetünk mikor valaki megzavart minket.

~Sophi! Már mindenhol kerestelek!~ hallottam magam mögül Theot.

~Theo! Szia! Mizu?~ lepődtem meg.

~Öhmm, semmi különös.~ szemei Davidre vándoroltak.~ Theodore Nott.

~David Lazarova.~ mutatkozott be David is.

~Örülök.~ fogtak kezet és kicsit kínossá vált számomra ez a szitu.

~Miért is kerestél Theo?~ törtem meg a csendet.

~Ja, öhmm, Matt vár a.. tudod..~ minek vár rám az 5. szinten? Ez amolyan "törzshely" számunkra, általában itt szoktunk lenni a többiekkel buli után. Bár mostanában nem nagyon jártunk ott..

~Minek?~ illetődtem meg.

~Kell neki a segítséged.~ mosolygott mindent tudóan.

~De akkor miért nem ő jött?~ értetlenkedtem.

~Mert nem tudott..~ a fiú is vizes volt és nem tudom mit művelhettek az 5. szinten. Valószínűleg a Prefektusi fürdőbe voltak, de hogy minek, azt nem tudom.

~Akarom tudni mitől vagy vízes?~ néztem végig a fiún.

~Majd elmondom később.~ kacsintott mire felnevettem.~ Na most menj! Ne várasd meg Mattheot!

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now