6.

396 11 5
                                    

•A 2. próba előtti este•

~Sziasztok!~ köszöntem Hermionénak és Ronnak.

~Szia Sophia!~ köszöntek egyszerre.

~Harry már megfejtette a tojást?~ érdeklődtem.

~Igen.. Miért?~ válaszolt Hermione.

~Csak nem segítség kell a kis barátodnak?~ kérdezte gúnyosan Ron.

~Képzeld a "kis barátom" már megfejtette a tojás tartalmát.~ mondtam flegmán.

~Aha.. Akkor minek jöttél?~ még mindig bunkó volt.

~Ron!~ csapta meg Hermione a fiú vállát.

~Azért, hogy segítsek az idióta testvéremnek.~ válaszoltam Ron kérdésére.

~Dorea, te mit keresel itt?~ lepődött meg az ikrem.

~Mivel fogsz egy óráig a víz alatt lélegezni?~ kérdeztem kíváncsian.

~Még nem tudom..~ sóhajtott.

Egy pár órán keresztül gondolkodtunk, de nem jutottunk szinte semmire. Mivel Harry nem ismeri a buborékfej bűbájt és kétlem, hogy reggelre megtanulná, így valami mással kellett próbálkoznunk.

~Nem szívesen zavarom az ötletbörzét,~ jelent meg Mordon.~ de McGalagony a szobájában vár titeket.~ mind egyszerre álltunk fel.~ Csak Miss Pottert, Weaslyt és Grangert.

~De Tanár úr, reggel lesz a második próba és-~ szólt Hermione

~Pontosan, Potter bizonyára jól felkészült és fontos, hogy kipihenje magát. Indulás!~ parancsolt ránk a professzor úr.

Mi el is indultunk McGalagony szobájába, de mikor beértünk mindhármunkra egy átkot szórtak, minden elsötétült és eltompult..

|Mattheo|

~Delphini, nem láttad Sophit?~ kérdeztem húgomtól.

~Tegnap este nem jött vissza.. Mattheo aggódom érte..~ a húgom nem szokott senkiért aggódni, viszont Sophi már olyan volt neki mint a húga. Nekem is nagyon fontos..

~Potter!~ lehet az ikre tudja merre van. Remélem tudja..

~Denem!~ köszönt.

~Nem láttad a húgod?~ érdeklődtem.

~Nem.. Tegnap segített nekem, de utána McGalagony irodájába ment.. Viszont azóta én sem láttam Ront és Hermionet..~ aggódott a barátaiért.

~Azért kösz..~ mentem tovább kérdezősködni, de senki sem látta őt..

Most már muszáj volt beszállnom egy csónakba..

~Kezdődik a második próba. Az éjjel minden bajnoktól elloptak valamit. Egy igazi kincset.~ itt már sejtettem mi történhetett Sophival..~ Az 5 kincs most a bajnokokra várva a fekete tó fenekén rejtőzik. A bajnokok feladata nem több mint megkeresni a kincsüket és felhozni a tóból. A nehezítés csupán annyi, hogy pontosan 1 órát kapnak erre. Egy perccel se többet! Utána magukra maradnak, senki nem menti meg őket. A kezdés jele ágyú lövés lesz.~ az ágyú eldörrent.

Ekkor mind beugrottunk a vízbe és elkezdtük keresni azt a kincset.. Egy buborékfej bűbájjal merültem a vízbe és elkezdtem keresni. Leértem a sellőkhez, ahol 5 személy volt kikötözve. Köztük volt Sophi is. Mire leértem már Cedric is leért, viszont neki sikerült először felérnie. Harry már ott volt és próbált mindenkit kiszabadítani.

|Sophia|

Időben sikerült Mattnek felhoznia a víz alól. Mi jöttünk fel másodjára, Cedricék után. Egyből kisegítettek a vízből, majd törölközőt terítettek rám, a lányok a nyakamba ugrottak.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora