18.

314 11 0
                                    

~Szerencse lé.~ fejeztem be Lumpsluck mondatát.

~Úgy van Miss Potter! Szerencse lé. Nehéz elkészíteni, s ha elrontják katasztrófát okoz. Ha iszunk belőle minden vállalkozásunkat siker koronázza. Legalábbis amíg tart a hatása.~ magyarázta.~ Na ezt ajánlom fel ma jutalom gyanánt. Ezt a fiola Felix Felicist kapja az a tanuló akinek a következő egy órában sikerül elkészítenie az Élőhalál-esszenciáját. A recept a tankönyv 10. oldalán található. Megjegyzem pályafutásom során eddig egyetlen diáknak sikerült kiérdemelnie ezt a díjat a főzetével, de azért mindent bele kedveseim. Lássatok munkához.~ utasított minket.

El is kezdte mindenki. Mivel Piton a kereszt apám így szinte az összes receptet tudom fejből, ahogy ezt is. Mikor kiderült, hogy Piton a keresztapám rengeteg időt töltöttünk együtt, bár az elején nehéz volt rávenni Perselust, hogy velem töltse a szabadidejét.

El is kezdtük a bájitalt. Mindenki össze akarta vágni a mákonybabot, mert a könyv így írja, viszont össze kell nyomni. Rajtam kívül ahogy láttam csak Harry nyomta össze.
Nevillenek sikerült felrobbantania az üstben lévő dolgot. Seamus amikor belerakott valamit és az üst felé hajolt az belerobbant az arcába. Pansynek elkezdett kifutni az a trutymó amit kotyvasztott. Hermione haja a kétszerese lett.
Végre kész lettem én is és Mr. Lumpslucknak már csak az enyémet kellett leellenőriznie.

~Nagyon jó Harry!~ dicsérte meg az ikremet.~ Miss Potter? Szabad?~ jött az asztalomhoz.

~Persze!~ álltam arrébb büszkén, mert tudtam, hogy az enyém lesz a legjobb, hisz a legjobbtól tanultam.
Bele dobott egy tollat aminek el kellett volna halnia, de nem történt semmi, csak lebegett.

~Valamit nem hagyott ki véletlen, kisasszony?~ nézett rám gondolkozva.

~Nem, tanár úr. Mindent beleraktam.~ gondolkodtam én is.

~Sajnálom, de ez nem jó így.. A tollnak el kellett volna tűnnie benne, de ez csak lebeg.. A jutalmat Harry Potter kapja meg.

Az óra végén dühösen és csalódottan mentem ki.

~Sophi, minden rendben?~ jött utánam Enzo.

~Persze.~ válaszoltam duzzogva és mentem a következő órára.

~Ne hazudj!~ fogta meg az alkarom.

~Hogy ronthattam el? Hogy?~ kérdeztem idegesen a fiú felé fordulva.

~Hé, mindenki hibázik.~ fogta meg a vállam.

~Tudom.. De én a legtöbbször nem..~ sóhajtottam.

•A kvidics pályán•

Lent zajongott mindenki és csak Ron figyelt Harryre. Ginnynek végre sikerült elcsitítania a srácokat.
Majd annyit láttam, hogy valami griffendéles levállalta Ront, valamit mondott is neki, de nem hallottam, túl messze voltak. Mint később megtudtam Cormec McLaggennek hívják azt a fiút. Elkezdődött a játék, az a gyerek mindent kivédett és Ron is próbálta.

~Nem értem miért vagyunk itt..~ didergett Delphi. Elég hideg volt már.

~Mert Sophia meg akarja nézni kik lesznek benne a csapatba..~ válaszolt helyettem Pansy szemet forgatva.

~Szóval csak a fiúk miatt jöttünk?~ kérdezte kicsit perverzen Flora. Tudtam, hogy ott ülnek mögöttünk a fiúk.

~Feltérképezem a terepet, hogy mennyire lesznek jók a játékosok a griffendél csapatban.~ magyaráztam.

~Mi az csak nem be akarsz lépni a mardekár kvidics csapatába?~ hajolt előre Theo.

~Baj lenne?~ kérdeztem vissza felvont szemöldökkel.

Harry Potter Ikre (Mattheo Denem ff.) [BEFEJEZETT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz