14. fejezet

1.2K 173 87
                                    

Zayn szülei valami üzleti úton voltak, ezért nem is nagyon kellett zavartatnunk magunkat. Amint felértünk Zayn szobájába, az volt az első, hogy kivonultunk a hatalmas terasztra.

- Mondanom kellett volna, hogy hozz fürdőgatyát - jelentette ki, és amikor én is mellé léptem, már meg is értettem, miért mondta. A jakuzzi be volt kapcsolva, gőzölgött és csak ránk várt, mellette pedig egy csomó kaja, meg bor áhítozott azután, hogy megvacsorázzunk. Na és két hosszú, kövéren megtömött joint. Zayn sodorta a legszebb jointokat az egész világon, ebben a mai napig biztos vagyok. Bár azt is tudtam, hogy túl sokat szívja. Ha akkoriban észrevettem volna, vagy foglalkoztam volna vele, talán Zayn nem kerül oda, ahova. Egy kicsit az én hibámnak is éreztem azt, ami évekkel később történt vele.

Zayn végül adott nekem egy gatyát, és mindketten mellkasig merültünk a forró vízben. Nagyon jó érzés volt. Louis erkélyén is terebélyesedett egy ugyanilyen. Azt sokkal jobban szerettem, mert onnan látni lehetett a kedvenc épületeimet, de azért Zayn terasza miatt sem panaszkodtam. Készített ki nekünk sajtot, gyümölcsöket, grillezett csirkét, meg némi rizst és salátát. Ő is szerette az egészséges kajákat, ahogy én.

- Mizu a suliban? - kérdeztem, amikor mindkettőnk szája tele volt sajttal, Zayn meg csak felnyögött.

- Pontosan ugyanolyan minden, mint a felfüggesztésed előtt - válaszolta, és a hangjából tudtam, hogy ez tényleg így van. Unott volt, és kicsit se érdekelte az iskola. - Semmi sem változott.

- Louis? - kérdeztem óvatosan, és amilyen furcsa pillantással Zayn rám nézett, inkább kiegészítettem a kérdésem. - Minden oké vele? Nem baszogatják?

- Ja nem, dehogy - vont vállat, aztán folytatta az evést. - Meg amúgy is leszarja, mint mindig. Mindenhol enyelegnek azzal az elsős sráccal.

- Mi? - kérdeztem vissza, és úgy éreztem az egész testem, minden izmom megfeszült a hallottaktól. Persze, a buliban történtek után gondolhattam volna, én fasz, mégsem tettem, ezért leforráztak Zayn szavai. - Összejöttek?

- Aha, és ez most valami furán komolynak tűnik - válaszolta, aztán kortyolt egyet a borából, mielőtt folytatta. - Nem szokott ennyi ideig elidőzni egy sráccal. A héten keveset lóg velünk, mert őt még nem hozta oda hozzánk, de minden szünetben egymás szájában vannak.

- Váó... - morogtam, és próbáltam nem túlságosan kiakadni, de szinte biztos voltam benne, hogy Zayn addigra már nem értette, hogy mi a bajom.

- Ja, de hát ha boldogok - próbálta lezárni a témát, és meg is értem, mert nagyjából soha nem beszélgettünk még Louis szerelmi életéről, amikor csak ketten voltunk, de én nem tudtam elengedni. Egy pillanatra sem. Beleette magát az agyamba a gondolat, hogy Louis éppen összejött Omarral, és onnantól kezdve úgy vedeltem a bort, mintha muszáj lenne.

- Mit szóltak az őrült szüleid a felfüggesztéshez? - kérdezte Zayn, ezzel kirántva a gondolataim közül, és pillanatok alatt kellett összeszednem magam a hazugságokhoz. Bár... Ehhez nem kifejezetten kellett hazudnom se. Itt a teljes igazságot is mondhattam.

- Még nem tudnak róla - válaszoltam, és már a harmadik pohár bort töltöttem ki magamnak. Ez persze nem olyan édes, ihatatlan szar volt, amit anyámék vettek mindig a Walmartban, vagy ha még arra se volt pénz, akkor valami olcsó, nevenincs likőrboltban. Zaynék borai isteniek voltak, és itatták magukat. Nagyon rossz kölcsönhatásba lépve a forró jakuzzival. - Sosincsenek otthon. Reggel, mire iskolába indulnék, már nincsenek ott, este, mire megjönnek már akár a sulinak is vége lehet. Szóval még nem tudnak róla, majd biztos hamarosan megkapják a suli levelét, ami majd az aktámba is bekerül.

Mocskos Elit (Befejezett)Where stories live. Discover now