2

73 2 0
                                    

Dojeli jsme. Vystoupili jsme z auta šel jsem do kufru pro moji cestovní tašku. Mezitim už ta kráva zazvonila otevřel ji můž s hnědými vlasy a zelenýma očima asi 165 cm takový prcek pomyslel jsem si (mimochodem měřím 189 a jěště porostu) asi pěstoun pak přišla nějaka ženská asi pěstounka měla asi 160 cm hnědé vlasy ,hnědé oči, hubená postava. Přišel jsem k nim pozdravil jsem "Dobrý den" "Ahoj Adame jsem Tomáš a tohle je moje žena Anna vítáme tě v tvojem novém domově doufám, že spolu bude vycházet" řekl Tomáš. Podali jsem si ruku s Tomášem i Annou. Vešli jsme do vnitř a Tomáš mě provedl po domě prvně obývák pak kuchyň kde si ta kráva povídá s Annou pak jsme šli do koupelny a nakonec do mého pokoje. Je hezký, tak velký pokoj jsem ještě nikdy neměl je tu stůl s židlí a počítačem můžu ho používat řekl mi Tomáš pak manželská postel yessss a velká skříň a výhled na cestu a na další baráky.
Pokoj:

*O hodinu později*Už jsem si vybalit a teď jíme oběd konkrétně špagety jsou výborné "je to výborné" řekl jsem "jsem ráda že ti chutná" řekla Anna a usmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*O hodinu později*
Už jsem si vybalit a teď jíme oběd konkrétně špagety jsou výborné "je to výborné" řekl jsem "jsem ráda že ti chutná" řekla Anna a usmála se. Pak jsme si povídali o chodu téhle domácnosti a pak jsme se šli projít po okolí.

*Večer*
Ležím na posteli a přemýšlím co budu dělat už jsem i v pyžamu. Rozhodl jsem se chodit po místnosti sem a tam po asi 10 minutách mě to přestalo bavit tak jsem si zase lehl. Jak jsem tak ležel tak jsem přemýšlel o holkách a při tom přemýšlení jsem si ho tak trochu hladit netrvalo dlouho než jsem se udělal..

Pak jsem šel dolů do obýváku a posadil jsem se k mým novým pěstounům. Dívali jsme se na 'Teorii velkého třesku'. Pak jsme usoudili že půjdeme spát. Došel jsem do svého pokoje a dostal jsem chuť na cígo tak jsem si zapálil. Pak jsem usnul.

Doufám že se kapitola líbila :-)

knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat