*Ráno*
Probudil jsem se. Ležel jsem se zavřenýma očima ještě asi půl hodiny než jsem je otevřel, když jsem je měl zavřené přemýšlel jsem o včerejšku a o dnešní noci a ránu a hlavně o té hádce nemůžu za to že je Tomáš k*kot. Koukl jsem se na hodiny už je 11:32. Ležel jsem asi do 12 a pak jsem se převlékl a šel jsem dolů za tím k*kotem a jeho manželkou. Uviděl jsem je jak spolu obědvají. (Tomáš byl zády ke mně) " Ale kdopak se probral? Že by mistr útěků?" žekla Anna. Nic jsem neodpověděl. Hned jak to dořekla tak se Tomáš otočil na židli směrem ke mně. Projížděl si mě očima. "Chtěl by jsi říct něco ke včerejšku?" zeptal se Tomáš "Jsi kokot" odpověděl jsem "Adame!!!" zařval naštvaně Tomáš "Co je?! Je to pravda" řekl, když jsem bral jogurt z ledničky. Zhluboka se nadechl. "A něco dalšího by jsi říct nechtěl!?" zeptala se Anna "Ne, ani ne" řekl jsem.
Už jsem se chystal jít do pokoje, když Tomáš zařval "Kam sakra jdeš!?" "Hmm... že by do pokoje?" řekl jsem klidně "Ještě si o tom včerejšku promluvíme" řekl Tom "A o čem přesně budeme mluvit!? Že jsem chtěl jít ven!?" řekl jsem trochu naštvaně "O tom že jsi šel BEZ dovolení, vykradl jsi se oknem, byl jsi čert ví kde a vrátil jsi se ve 4 hodiny ráno a šel s tebe cítit chlast a cigarety!!" řekl Tomáš "Jo to je celkem možný. A co s tím chceš jako udělat?" řekl jsem provokativně. Tomáš se zhluboka nadechl a už chtěl něco říct, když mu do toho skočila Anna "Hele sklidněte hormon!"
Asi o další půl hodině řvaní po sobě jsem šel do pokoje. Sedl jsem si k počítači a koukal se na nějaký film. Asi za hodinu jsem uslyšel klepání na dveře ignoroval jsem to. Díval jsem se dál na film, když jsem uslyšel otevření dveří furt jsem se neotáčel. "Promluvíme si v klidu" poznal jsem Tomášův hlas. Povzdechl jsem si a pomalu jsem se k němu otočil na židli. Sedl si na postel. Nic jsem neříkal. "Promluvíme si o tom včerejšku" řekl Tom "Už o tom mluvíme asi po desáté" řekl jsem "Ale tentokrát po sobě nebudeme křičet". Protočil jsem očima. "Hele ani mně se to nechce řešet, takže to zkrátíme a domluvíme se, že když někam půjdeš tak nám to řekneš a budeš se vracet po svých a v rozumné hodiny" řekl Tom "Faaaajn" řekl jsem otráveně "Ještě něco?!" řekl jsem "Pojď se najíst" řekl Tom při odchodu.
Vstal jsem a sešel dolů. Jídlo bylo na stole. Chtěl jsem si ho vzít nahoru, ale Anna mě přerušila "Sedni si k nám" řekla mile. Sedl jsem si a pustil se do jídla. Když jsem dojedl tak jsem šel do pokoje a díval se dál na film.
Už je asi pět hodin večer, když mi přišla zpráva od MarkaPůjdu až zítra zatím se ti dva uklidní a všichni budem šťastní.
*22:32*
Šel jsem se osprchovat a pak spát.
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+