*ráno*
*06:45*
Probudil mě hrozný zvuk budíku, který jsem hned vypnul. Pomalu jsem se zvedl a šel jsem udělat ranní hygienu. Pak jsem se šel převlíknout a nasnídat se. Dole nikdo nebyl huraa bude klid pomyslel jsem si. (Anna je ve škole a Tomáš s ní jsou to oba učitelé.)
V 07:25 jsem vyrazil do školy. Když jsem došel ke škole tak jsem uviděl moji partu. Šel jsem k nim a zapojil se do konverzace.
Když se otevřela škola tak jsem šel rovnou do třídy nenosím přezuvky jako ty trapáci ze třídy. Když jsem došel do svoji třídy tak jsem si sedl na svoje místo a nachystal se na hodinu. Než hodina začla tak jsem kecal s ostatníma.
*po škole*
Už to peklo skončilo dneska to byla taková nuda. Šel jsem domů s Markem kecali jsme... nabídl mi že s nima můžu dneska ven. Neodmítl jsem.
Když jsem došel domu tak jsem jenom hodil batoh do pokoje a šel jsem ven. Nechal jsem jim vzkaz kde stálo:Když jsem došel na místo srazu, tak už tam bylo pár lidí. Kecali jsme asi půl hodiny než došli všichni. Šli jsme zase do parku jako minule. Popíjeli jsme něco jsme si zakouřili ...
Uviděl jsem že dorazila i Anežka. Povídal jsem si s ní. Je milá, hezká vtipná,...
*15:58*
Kecali jsme, popíjeli když v tom mi začal zvonit mobil, který jsem měl v kapsa a nemohl to být nikdo jiný než TomášT:Kde zase jseš?!
A: Venku
T: Neřekli jsme si snad že mi budeš říkat, když jdeš ven!! Pořád máš zaracha ještě jsem ho nezrušil a ani ho asi nezruším !!
A: Dobře asi jsi to ještě nepochopil, tak ještě jednou a pomalu. Je mi jedno jestli jsem ti řekl kde jsem, je mi jedno jestli mám zaracha nebo ne, je mi jedno jestli souhlasíš s tím že jsem venku nebo ne. Vlastně je mi úplně u p*če co si myslíš takže čau!!!
*Zavěšení telefonu*"Kdo to byl?" zeptala se Anežka "Alee... pěstoun" řekl jsem "Co chtěl?" zeptala se Anežka mile "Prý mám zaracha takže mám být doma a mám mu oznamovat kdy jdu ven... kretén " řekl jsem .
Zbytek dne jsem strávil venku povídánim s ostatníma a hlavně s Anežkou.Už bylo 8 ráno, když jsem si všimnul, že mám 109 zmeškaných hovorů od pěstounů aa kurvaa pomyslel jsem si. Asi za 3 min. mi volala Anna. Zvedl jsem to
Anna: Adame Blacku kde k sakru jseš?! A proč nám nezvedáš telefon!?
Adam: Ehmm... Jsem na tom stejném místě kde jsem byl i předtím. A jaksi jsem si nevšiml těch zmeškaných hovorů... Sorry
Anna: Ja ti dám 'sorry' až tě Tomáš uvidí tak...
*skočil ji do řeči*
Adam: Tak, tak co?! Vyhodíte mě?! To je teda vážně trest!
Anna: Pojď domu! A hned!
Adam: Fajn stejně už mam hlad!
*vypnutí hovoru*Už asi fakt pujdu. Už se těším na Tomášův výraz až příjdu do toho domu hrůzy.
Asi po 15 min. jsem tam došel. Šel jsem pomalu. Došel jsem k hlavním dveřím a otevřel je. Hned jak jsem otevřel dveře uviděl jsem naštvaného Tomáše s Annou jak sedí na gauči. Tomáš hned jak mě uviděl vystřelil ke mně."Kde si sakra byl!?!" zařval naštvaně "Venku" řekl jsem klidně a rozešel jsem se do pokoje "Kde si jako sakra myslíš, že jdeš!?!" zase zařval naštvaně. Neodpověděl jsem jenom jsem protočil očima a pokračoval jsem v cestě. Jelikož jsem furt stál u dveří a on u gauče tak jsem cestou do pokoje svým ramenem drncnul do jeho ramene (jako frajer) a pokračoval jsem v cestě jenom na mě naštvaně zíral.
Po asi 2 min. do pokoje přišel naštvaný Tomáš... (Nechce se mi to rozepisovat... moc práce xd)
Hádali jsme se, ve zkratce. Mám zaracha na měsíc ten je hodně naivní jestli si myslí, že ho dodržímUž bylo asi 12 odpoledne. Celou dobu co jsem v baráku jsem nevylezl z pokoje. Psal jsem si s Markem o tom jací jsou moji pěstouni debilové... Pak jsem si psal s Anežkou o tom samém a pak jsem se ji zeptal jestli by se mnou nešla na rande
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+