*časový posun*
Už je po Vánocích a už musím zase do tý blbý školy nee že by byl problem jít za školu to nee už první den skoly se učíme aaaa.První hodinu máme tělocvik zase s těma sedmákama jsou strašní ve všem neumí pořádně hrát ani fotbal debilové.
Už jsme byli nastoupeni v nástupu, když nám učitel představil nového žáka nic zajímavého snad jenom to že je albín takže má bílé dlouhé vlasy do pasu a jmenuje se Michal měří snad 150cm možná míň.
Učitel nám řekl že si na první hodinu po Vánocích zahrajeme vybíjenou. Kapitán jsem byl já a Marek. Každý jsme si vybrali lidi do týmu. Ten novej šel k Markovi protože zbyl jako poslední.
Už jsme hráli asi 15 min, když ke mně doletěl míč abych vybíjel. Dal jsem do toho všechnu sílu, protože jsem soutěživý. Jak jsem vypálil tak to asi někoho sejmulo, protože to vydalo takový divny zvuk (víte co myslím) a taky někdo spadl. Když jsem uviděl kdo to schytal tak jsem šel k němu byl to ten novej, když jsem k němu došel tak už se zvedl. Viděl jsem, že mu teče krev z nosu, tak jsem s ním šel na záchod (nemusím snad říkat proč xd vlastně ani nevím jak bych to napsala xd).
Když jsem s ním čekal než mu přestane téct z nosu tak jsem se mu ještě jednou omluvil a trochu jsem si s ním povídal. Nevim proč ale něco se mi na něm líbilo.
Asi za 10 minut mu přestalo téct z nosu tak jsme se vrátili do tělocvičny. On si šel sednout a já ještě hrát.Zbytek školy byl velice nudný. Už jsem šel do domu kde teď bydlím. Moji pěstouni ještě byli v práci diky bohu, takže jsem se mohl koukat na péčko varováni: je od 18 kdyby někdo nevěděl (radši to sem dám kdyby něco) honil jsem si ho při tom. Když jsem skončil tak mi napsala Anežka jestli bych nešel ven, napsal jsem že jo. Sraz bude za 20 min u školy.
Když jsem tam šel tak jsem uviděl Michala jak jde ze školy. Pozdravil jsem ho a on mě taky. Když jsem došel ke škole tak jsem byl první za asi 1min jsem uviděl jak jde Anežka. Pozdravili jsme se a dal jsem jí pusu na rty.Den probíhal jako vždycky. Byli jsme venku povídali jsme si, něco jsme popili, dal jsem si asi 3 cigarety. Když jsem se vracel do baráku tak už bylo 9 večer. Takže jsem předpokládal že Tomáš bude asi zase naštvaný. Kretén
Když jsem vešel do obýváku tak se Tomáš s Annou dívali na televizi. Když mě Tomáš uviděl tak si jen povzdechl a zavrtěl hlavou a neřešil mě. Tak jsem šel do pokoje a pak do koupelny se osprchovat a pak jsem šel spát.
^_________^
ʘ‿ʘ
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+