Michal pov
úterý
11:58pmUž mi přijíždí vlak, ve kterém pojedu cca hodinu do jednoho města, kde je motel, ve kterém se ubytuju.
Nějak se mi podařilo se vypařit z domu bez toho abych na sebe upoutal pozornost.
Ve vlaku jsem si samozřejmě četl.Do motelu jsem dorazil v cca 01:30 am. Na recepci jim jenom dám peníze a řeknu si o pokoj číslo 32, můj oblíbený, je v druhém patře v rohu. Vezmu si rovnou dvě noci a platím 440Kč.
Na pokoji je i sprcha, (je to motel, takže není moc v dobrém stavu, ale funguje). Osprchoval jsem se a převlékl jsem se do pyžama, a šel jsem si číst....
Středa
Celý den jsem si v podstatě jenom četl. Jenom odpoledne jsem se šel projít a do obchodu si koupit nějaké jídlo, pití a něco dobrého ke čtení.
Adam pov
Čestinu budeme mít druhou hodinu. Jsem docela nervózní. Momentálně je první hodina- hudebka. Je to nudaaa. Ležel jsem na lavici a koukal z okna.
V půlce hodiny někde zaklepal. Pak vešla dovnitř učitelka matiky. Postavili jsme se na pozdrav nesmyslný pravidlo. "Seďte děcka" řekla učitelka matiky "Je tu Adam?" zeptala se. Zvedl jsem ruku. Otočila se na učitele hudebky "Na chvilku si ho půjčím" učitel jenom přikývl. "Pojď!" pokynula mi učitelka. Jenom jsem si s Markem vyměnil nechápající pohled.
S učitelkou jsem šel do jejího kabinetu. Když otevřela dveře tak šla k jejímu stolu a já s odstupem za ní. "Takže mi laskavě vysvětli jak někdo kdo má průměr 4,57 mohl mít celý počet bodů z pololetní práce!" řekla a sedla si učitelka na její židli. "Ehm... Kamarád mě to naučil" řekl jsem klidným hlasem "Oh taaak... a jaký kamarád?" z jejího hlasu šlo poznat že mi nevěří "Michal" řekl jsem "Který? Chodí tady na školu?" zeptá se nedůvěřivě "Ze sedmičky" řekl jsem. Zatvářila se tak že chtěla vybouchnout smíchy "Vážně?! Nezdá se mi že by ti sedmák vysvětlil učivo deváté třídy!" řekla "Ale fakt! Se ho klidně zeptejte!" řekl jsem už trošičku naštvaně. A furt ještě nemůžu uvěřit že mám všechno dobře. "Fajn počkej tu! Dojdu pro něho a zeptám se" a s tímhle odešla. Když se za ní zavřeli dveře tak jsem si vzal do ruky svůj test a pokochal jsem se svým krásným testem. Naposledy jsem dostal z matiky jedničku tak v první třídě. Pak se otevřely dveře a učitelka vešla do kabinetu a sedla si zpátky do židle. "Není ve škole." řekla s klidem "Od koho jsi to opsal?" zeptala se. "Od nikoho!" řekl jsem "Takže když ti dám test od druhé skupiny tak ho vypočítává?!" zeptala se ještě furt s nedůvěřivým hlasem "Asi jo" řekl jsem "Asi?!" řekla když mi podávala papír, propisku a test. Ukázala na židli v rohu a řekla mi ať si jí přisunu k jejímu stolu.
Začal jsem počítat první rovnici. "Stačí když od každého cvičení uděláš jeden příklad" řekla. Jenom jsem přikývl.Nechala mě počítat i přes přestávku. Ještě jsem si to překontroloval a odevzdal. Pak jsem šel do třídy. Zrovna když jsem vešel, tak zazvonilo na češtinu.
Učitelka nám rozdala testy a ještě s námi probrala jednotlivé cvičení.
Češtinu nenávidím ještě více než matiku. 2 cvičení jsem vynechal úplně. A poslední věc jsem dopisoval, když sbírala testy.
Po páté hodině o přestávce přisla učitelka matiky mi říct, že mi tu jedničku uzná, a že teď neví co mi má dát na vysvědčení. Takže mi dala snad pět listů papíru na doma jestli chci dostat 3 na vysvědčení. Poděkoval jsem jí a dal jsem si ty papíry do tašky....
'Doma' jsem napsal Michalovi že mám z té matiky 1 a ještě jednou jsem mu poděkoval. Pak jsem začal pracovat na těch papírech.
Poslední papír jsem dodělal asi v 6 hodin pm. Pak byla večeře.
Po večeři jsem si psal s Anežkou. Nějak mi přišlo že už si tolik nerozumíme jako předtím. Nějak už se nemáme o čem bavit. Možná by jsme se měli rozejít. Ale to zatím ještě neee. Třeba se to zlepší.Spát jsem šel okolo 9pm.
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+