12

29 2 0
                                    

*ráno*
*6:45*
'Crrrrr' zase ten otravný budík. Hned jak jsem uslyšel ten hrozný zvuk tak jsem ho hned vypnul. Asi ještě 3 min jsem ležel v posteli než jsem vstal. Šel jsem do koupelny vykonat ranní hygienu. Pak jsem šel dolů na snídani. Byl jsem v baráku sám. Dal jsem si dva rohlíky s máslem, šunkou a sýrem.

Právě jsem přicházel ke škole, když jsem uviděl Marka jak na mě mává. Šel jsem za ním. Než se otevřela škola a nás do ní pustili tak jsme si povídali.

První hodinu jsme měli hudebku nudaaa.  Druhou hodinu jsme měli tělák, takže jsme si vzali úbory a šli jsme do šaten.
Už jsme byli převlečení jenom jsme čekali než nás učitel vyzvedne.

Když si nás konečne vyzvednul, takovým stylem, že jenom otevřel dveře. A pak šel vyzvednout sedmáky. Když jim taky otevřel, tak se všichni hned hnali ven. Když už zkoro všichni byli na chodbě tak jsem zahlédnul Michala, který držel v ruce knihu. Tentokrát na sobě neměl úbor do těláku ale normální oblečení, takže jsem usoudil, že dneska asi cvičit nebude.

Když jsme šli do tělocvičny tak jsem se držel v zadu. Michal šel mlčky vedle mě. A okolo nás byli další kluci, když už jsme byli skoro u tělocvičny, tak mě Michal lehce chytl za zápěstí a zatahl mě lehce dozadu. Zastavili jsme dál od ostatních. "Co je?" zeptal jsem se "Neřekneš prosím nikomu nic co jsi viděl v tom obchodě? prosim" řekl smutně a při tom se díval do země. "Ne" řekl jsem "A kdo ti to teda udělal?!" zeptal jsem se ho pevným hlasem "Nikdo" odpověděl smutně a při tom pořád koukal do země. "Hej, kluci pojďte na nástup!" zavolal na nás učitel. Rozešli jsme se směrem k tělocvičně "Takže to nikomu neřekneš??" zeptal se znovu smutně Michal "Ne, ale ať už se to neopakuje" odpověděl jsem.

Nástup proběhl normálně. Učitel řekl, že necvičící si mají sednout na lavičky, které jsou na boku tělocvičny a my kteří cvičí si mají dát 5 koleček okolo tělocvičny.

Zbytek pobytu ve škole byl nudný. Až jsem se těšil domů.

Když jsem dorazil do baráku tak jsem jsi šel na chvilku lehnout.
Ležel jsem asi 10min než jsem dostal hlad, takže jsem šel dolů udělat si oběd. Udělal jsem si těstoviny s kečupek a sýrem mňamka. Když jsem dojedl tak do baráku dorazil Tomáš. Řekl, že zajede do obchodu a zeptal se jestli nechcu s ním, řekl jsem že klidně, stejně nemám nic jiného na práci.

Tomáš obědval v práci, takže jsme hned vyrazili. Jeli jsme do kaufu. Cestou tam bylo hromové ticho než ho Tomáš prolomil. "Tak... jak to jde ve škole?" zeptal se nejspíš pro aby nebylo takové ticho, protočil jsem oči a odpověděl jsem  "furt stejný..." řekl jsem bez zájmu. "Už víš kam chceš na střední? Za chvilku jsou přijímačky" řekl "nevím... asi na automechanika, na učňák..." řekl jsem zase bez zájmu. Zbytek jízdy bylo zase ticho.

Už Tomáš parkoval parkuje hůř jak všechny blondýny na téhle planetě. Vešli jsme do vnitř. Byli jsme tak asi 10min než mě poslal asi o 3 regály dál pro mlíko. Šel jsem tam a potkal jsem tam Anežku. Jak jsem jí uviděl tak jsem jí hned objal a políbil jsem ji. Asi 3mim jsem si s ní trochu povídal a pak jsem usoudil že už to mlíko musím donést k Tomášovi... naposledy jsem ji dal pusu do vlasů a obejmul ji než jsem odešel.
Donesl jsem to mlíko k Tomášovi, který právě nabíral 10 rohlíků. Byl ke mně otočený zády. Když jsi všimnul že jsem se vrátil tak se mě zeptal s úsměvem "S kým jsi se tam tak objímal, prosimtě?" trochu jsem se začervenal. "S Anežkou, chodíme spolu přes 2 měsíce..." řekl jsem normálním hlasem."A proč se to dozvídám až teď?" zeptal se "Neptal ses..." odpověděl jsem a vydal jsem se k dalším regálům se sbožím.

Už jsme měli nakoupeno a jeli jsme domů.  Když jsme tam dojeli tak jsem si všimnul úřednické škodovky která stála u našeho baráku. Nemohl to být nikdo jiný než sociální pracovnice... Přijela na šetření. S Tomášem jsme vzali tašky s nákupem a šli jsme do vnitř. Anna už byla doma se soc. pracovnicí a o něčem si povídali. Obě jsem je pozdravil.

Šetření probíhalo normálně. Asi za 20min už nasedala do své škodovky a jela čertvikam. Tomáš s Annou se ani nezmínili o jejich 'plánu' ohledně mého pobytu v téhle domácnosti.

Já jsem jako obvykle zapadl do pokoje. Hrál jsem hru než mě vyrušilo cinknutí mého mobilu. Byl to e-mail od třídního učitele že od pondělí do pátku budou v naší třídě sedmáci, protože je nedostatek učitelů kvůli nemocem. Jen jsem to přečetl a neřešil jsem to, šel jsem pokračovat ve hře.

Už bylo asi 11 hodin večer když jsem šel spát.







knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat