11

31 2 0
                                    

*ráno*
*6:45*
Už zase zvonil ten blbej budík *crrr* aaaaaa hned jak jsem uslyšel ten blbej zvuk tak jsem ho hned vypnul a řekl jsem si, že dneska se mi tam fakt nechce tak jsem spal dál.

Když jsem se probudil tak jsem se kouknul na hodiny a už bylo 10:56. Rozhodl jsem se udělat si ranní hygienu a převléct se.

Měl jsem chuť na sladké, tak jsem se rozhodl zajít si do obchodu. Vzal jsem si mobil, peněženku a tašku kam pak dám nákup. Zamkl jsem barák a vyrazil jsem.

Když jsem došel do obchodu uviděl jsem Michala. Něco mi nesedělo vypadal divně jakoby ho něco bolelo. Tak jsem se rozhodl jít za ním ho pozdravit. Když jsem uviděl jeho obličej tak jsem si všimnul že má monokl a modřiny. Hned jsem se ho zeptal jestli je v pohodě a kdo mu to udělal. Odpověděl že spadl a že je to v pohodě. Nevěřil jsem mu. Pak rychle odešel k pokladně.

A já jsem taky nakoupil. Nakoupil jsem asi 2x čokolády, 1x malinovku, 4x balení pendreků.

Cestou do baráku jsem na to musel furt myslet.

Když jsem přišel do baráku tak mi přišla zpráva od Marka

Když jsem přišel do baráku tak mi přišla zpráva od Marka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


*14:50*
Už jsem zamykal dveře od baráku. Asi za 5 min. jsem došel ke škole. Furt jsem musel myslet na Michala. Nesnáším ubližování na někom kdo za to nemůže.

Došel jsem ke škole už tam čekal Marek. "Čus vole" pozdravil jsem "Čus ty debile" oplatil mi, zasmáli jsme se tomu a šli jsme do parku.

Když už jsme byli u 'vstupu' do parku tak jsem záhlídl Tomáše jak si to míří ke mně aaa kurva. "Hele není to ten tvůj pěstoun?" zeptal se mě Marek se smíchem "Jop, je".

"Nemáš být doma jen tak náhodou?!" zeptal se ironicky Tomáš. "Má být doma stejně jako měl být dneska ve škole" opáčil mu Marek. "Ty jsi zase nebyl ve škole!?" zeptal se naštvaně Tomáš "no a, nemáš to jedno stejně mě chcete vyhodit nee??" řekl jsem ironicky.
Asi pochopil že tuhle 'hádku' nevyhraje tak odešel.

"Oni tě chtějí vyhodit?" zeptal se Marek a při tom koukal do země "Prý mám čas napravit své chování do vysvědčení" řekl jsem a pak se usmal. Chvilku jsme mlčeli. Pak jsem navzhl že bychom už mohli jít do parku, jelikož jsme furt byli u 'vstupu'.

Zbytek dne jsme jenom kecali. Domů jsem se vracel okolo 9h večer. Otevřel jsem dveře a hned šel do pokoje. Moji pěstouni se dívali na televizi už přestali řešit mé chování. Což mi nevadilo aspoň mám klid. Než jsem šel spát tak jsem si chvilku ještě psal s Anežkou jenom normální věci jako: jak se máš, co dělaš...
Pak jsem se šel osprchovat. Když jsem se osušil tak jsem si dal jenom trenky a šel jsem spát.
Nešlo mi usnout furt jsem myslel na Michala...

Po asi 5 minutovém přemýšlení jsem se ho pokusil najít na soc. sítích... marně nic jsem nenašel.

Asi o 2h později jsem usnul.

knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat