17

38 2 0
                                    

"Adame vstávej" řekla Anna vedle které stál Tomáš "Co je?" řekl jsem rozespale "Vstávej moji rodiče tu do hodiny jsou" řekl Tomáš. Sedl jsem si. Koukali na mě "Jestli chce ať vstanu tak běžte nejsem oblečený" řekl jsem. Protočili očima a odešli. Vstal jsem. Oblékl jsem se. Spáchal jsem ranní hygienu a šel jsem se nasnídat. Přišel jsem do kuchyně a uviděl jsem na stole koláče. Nahnul jsem se abych si jeden vzal. Tomáš mě praštil přes ruku "Hej!" řekl jsem "Nech to" řekl s úsměvem "Na to kolik měříš si dost dovoluješ" řekl jsem s úsměvem "Jebni se o futra" řekl zamračil jsem se na něj a vzal jsem si jogurt. Sedl jsem si s ním na gauč, kde seděla Anna. Dívali jsme se na televizi dávali  Vraždy podle Agathy Christie. Když jsem dojedl tak jsem kelímek vyhodil a šel jsem do pokoje. Psal jsem s Anežkou asi půl hodiny. "Adame" zavolal na mě asi Tomáš "Noo?" nic "No!?" zase nic "NO!?!" nic. Zvedl jsem se z postele a šel jsem dolů "NO!?!" řekl jsem už docela naštvaně "Za chvilku tu budou" řekl klidným hlasem z gauče. Sedl jsem si k nim. "Než přijedou tak bych ti měl něco o nich říct..." řekl a chvilku se odmlčel "jsou... jak to říct... docela staromódní..." řekl a Anna si odfrkla, protočila očima a tvářila se uraženě aa to není dobry. Pokračoval "a jsou za názorem že díte by nemělo být adoptovaný... " řekl "Ahaaa... takže to bude zajímavý víkend" řekl jsem s humorem. Anna se furt tvářila naštvaně a uraženě "Co je?" zeptal jsem se jí, jenom pokrčila ramenama "Ale no taak " řekl Tomáš "Tvoje matka je p*ča " řekla. Nikdo chvilku nic neříkal než jsme uslyšeli zvuky od auta které přijíždělo na příjezdovou cestu k našemu baráku. Aaa jsou tady Tomáš s Annou zpozorněli. Všuchni jsme se zvedli z gauče a šli jsme ke dveřím. Tomáš šel ke dveřím za ním Anna a pak já. Tomáš otevřel a já uviděl Cruelu a Grinche vystupovat z auta. "Ahoj" pozdravil je nervózně Tomáš "To je snad Cruela a Grinch" zašeptal jsem Anně "horší..." odpověděla nahlas. Už vcházeli dovnitř "Dobrý den" pozdravil jsem je. Cruela si mě prohlížela s pohrdavým pohledem "Tak to je on?" řekla povíšeně "Mami" řekl Tomáš ostře. Pak se Cruela podívala na Annu ani se nepozdravily. Anna se pozdravila jenom s Grinchem. Pak přišel Grinch ke mně dal ruku na pozdrav přijal jsem ji "Radim" řekl "Adam" odpověděl jsem pak jsem si podal ruku z Cruelou "Irena" řekla "Adam"
Pak jsme se posadili na gauč a nastalo trapné ticho.

(Jam sedí↓)

🟥🟦.               
🔲
🔲.                          ←gauč
🟩🟨🟫

🟥Cruela-Irena
🟦Grinch-Radim
🟩Tomáš
🟨Anna
🟫Adam
🔲nikdo

Asi po nejdelší půl minutě trapného ticha ho Tomáš konečně přerušil "Tak... jakou jste měli cestu" snažil se zachovat klidný tón, no moc mu to nešlo. Slova se ujala Cruela z dalmatinů "Byla dlouhá furt někde byli zácpy, všichni jezdili jak debilové" řekla a já jsem měl co dělat abych nepřetočil očima. Aby jsme předešli dalšímu trapnému tichu tak jsme se vydali do kuchyně na oběd.

          🟥
    🟦.      🟩
    🔲       🟨
          🟫

🟥Cruela-Irena
🟦Grinch-Radim
🟩Tomáš
🟨Anna
🟫Adam
🔲nikdo

Byla svíčková a byla výborná. Trapnému tichu jsme se nevyhnuli... bohužel né na dlouho, protože Cruela promluvila "A ty jsi furt učitel?" zeptala se Cruela Tomáše "A-ano" řekl nervózně. Cruela si odfrkla a řekla "Můj syn a taková ženská profese" řekla a bohužel pokračovala "Ani se nedivím že děláš tak ženskou profesi... nikdy jsi nebyl pořádný chlap... " řekla a Tomáš sklopil pohled. Bylo mi ho líto... "Ani si nedokážeš najít ženskou která by ti dala dítě" řekla "Prosím!!?" zařvala Anna. Tomáš ji rychle chytil za ruku. Zvedla se a vydala se do jejich ložnice. "A ještě k tomu je nevychvaná, ale kdo by se divil když..." přerušil jsem ji "Nemůžete dežet už konečně hubu!?" řekl jsem naštvaně. Tomáš na to nic neřekl "Co prosím!?" zařvala na mě "Slyšela jste! Neumíte nic víc než kritizovat, Cruelo z dalmatýnů!!" řekl jsem už opravdu naštvaně "Pojď jdeme" řekla naštvaně "A vy, Grinchi vážně necháte vaši ženu krititovat vašeho syna?!" neodpověděl jenom se zvedl a odešel. Rychle si vzali svoje věci a vypadli. Zabouchl jsem za nima dveře. Za mnou se objevil Tomáš "Díky" řekl "Vážně jsi moje rodiče přirovnal k postavám z dětských pohádech" řekl s humorem "Si piš... Nemo" řekl jsem se smíchem "Vážně?!... Nemo??".
Zaťukal jsem na dveře od jejich ložnice. "Běž pryč Tome!" zařvala Anna "Tady Adam" řekl jsem "Co chceš?!" zařvala. Otevřel jsem dveře a uviděl jsem Annu na posteli hodně naštvanou. "Cruela s Grinchem už jsou pryč" řekl jsem "Já vím... slyšela jsem" řekla. Chvilku bylo ticho než řekla " A pro mě máš taky nějakou postavu?" zeptala se s humorem "Možnaaa..." řekl jsem s úsměvem. Do hodiny už jsme se tomu společně smáli u studené svíčkové...

knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat