25

9 1 1
                                    

*pondělí*

Jsem ve škole a za 5 minut začíná hodina matematiky, ve které budeme mít pololetku. Nebudu lhát něco z toho umím, ale ne moc. A chce se mi strašně spaaaat.

Když učitelka rozdala testy, tak jsem se koukl na přiklady a nebyli až tak těžké. Začal jsem vyplňovat. Byli tam příklady na mnohočleny, rovnice, procenta,..
  Vyplnil jsem všechny příklady. Doufám, že dobře.
   Když jsem si test i zkontroloval, tak jsem ho odevzdal, protože zazvonilo.

  Zbytek školy jsme s klukama dělali blbosti a hádali jsme se z učitelkou angličtiny, protože o nás řekla, že jsme na chodbě rozbili květináč s velkou kytkou. Btw byli jsme to my, but shhhh🤫.
   Nakonec nám dala poznámku. Kráva.

  Když jsem došel do baráku, tam jsem si ohřál oběd a šel jsem do pokoje. Byl jsem na sociálních sítích.
  Asi po půl hodině koukání na tiktok mi přišla zpráva od Michala. Rozklikl jsem ji.

M: Tak cooo?

A: Nevim jeste ale neco tam mam a jeste jednou dikyy

M:ahaa
M: neni zaaač
M:co teď děláš?

A:nic moc jenom koukam na tt
A:a ty

M: dělám si oběd

A:co si delas na obed?

M: špagety

A:mnaaam
zobrazeno

  Pak jsem pokračoval v koukání na tik tok.
  Za další půlhodinu jsem sebral všechnu energii a šel jsem se učit na písemnou práci z češtiny. Budou v ní hlavně větné členy, druhy vedlejších vět, ...

  Začal jsem u větných členů. Tpccc to je kokotinaaa, ktery debil tohle vymyslel?

  Okolo 15:45 přijela domů Anna a šla se lehnout prý ji bolí hlava.

Po větných členech jsem se vyhrnul na větu hlavní a vedlejší. A na druhý vedlejších vět.

    ...

Šel jsem spát okolo 10. Ale ještě předtím jsem se psal chvilku s Michalem.

knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat