*Ráno*
*6:46*
Crrrr, zase zvoni ten blbý budík tak jsem ho vypnul a sedl jsem si na postel a asi na pět minut jsem se zamyslel. Pak jsem šel udělat ranní hygienu a převlékl jsem se šel jsem dolů oba mí pěstouni byli v práci konečně jsem tu sám a nikdo mě neprudí. Vyrazil jsem do školy. Když jsem dorazil ke škole uviděl jsem partu se kterou jsem byl včera ven. Už jsem si chtěl stoupnot zase k tomu stromu a počkat o samotě, protože se nerad někde vtírám tak na mě Marek mávnul ať jdu k nim. Když jsem došel tak mi řekli, že se k nim můžu normálně přidat. Než se otevřela škola tak jsme si povídali o včerejšku. Šli jsme do šatny. Když jsme dorazili do třídy tak jsem sundal židle z mojí lavice a položil si batoh a šel za ostatníma. Do zvonění jsme kecali. Když přišel učitel tak nám zdělil nové informace ohledně nového školního roku konkrétně to, že na tělocvik budeme se 7 třídou dohromady. Pak jsme zase mohli dělat co chceme, učitel byl jenom na telefonu zase. Když byla přestávka tak jsem šel na WC cestou mi jeden týpek řekl že jsem debil tak jsem mu řekl že on je p*čus porvali jsme se a najednou jsem v ředitelně a ten kluk má zlomený nos a Tomáš už je na cestě sem jejda z toho bude průser.
Už se to vyřešilo a už jedem 'domů'. Už jsem si stihl vyslechnou přednášku toho co jsem udělal. A teď je ticho. Mám zaracha na 2 týdny stejně ho poruším.
Když jsme dojeli šel jsem do pokoje. Je něco okolo 12 hodiny odpoledne. Přišla mi zpráva od Marka:*Za 5 minut*
Vyskočil jsem oknem a šel jsem ke škole. Za chvilku přišli ostatní. Šli jsme zase do parku kde jsme byli včera .
Byli jsme tam asi 10 minut než mi zazvonil mobil už jsi všiml volal mi Tomáš zvedl jsem to:T: kde jsi? Okamžitě se vrať nebo si mě nepřej!
A:taky tě zdravím. Jsem venku s kamarády hrajeme si na vojáčky, proč?
T: vrať se HNED!!!
A: mně se úplně asi jako nechce domů, takžeee tu ještě budu. Čau
*Zavěsil jsem*
"Kdo to byl" zeptal se Marek "pěstoun, který si myslí, že budu skákat jak on píská"
Pak jsme se bavili zase o normálních pubertálních věcech.Už je skoro půlnoc většina už odešla domů zbylo nás tu asi 10 (všichni byli kluci). Rozhodli jsme se projít do lesa. Procházeli jsme se asi 3 hodiny všude možně a zase jsme se bavili a smáli jsme se.
Už jsou asi 4 ráno tak jsem se rozhodl jít 'domů'.
Už jsem stál u domu. Uvidel jsem, že je rozsvíceno. Obešel jsem dům a uvidel jsem, že je okno zavřené kurva budu muset jít hlavníma dveřma. Na štěstí jsem měl klíče. Co nejpotišeji co jsem uměl jsem otevřel dveře. Nakoukl jsem dovnitř uviděl jsem hrát televizi, ale nikdo u ní nebyl asi šel na záchod. Co nejrychleji jsem šel směrem k pokoji. Asi když jsem byl v půlce obýváku se objevil Tomáš do piče tohle bude dlouhá noc. "Kde jsi sakra byl?!?!" zeptal se naštvaně Tom "ehmm... venku..." řekl jsem. Jenom na mě zíral jako kdyby viděl ducha. Asi po minutě trapného ticha jsem se rozešel do pokoje. "Kam si myslíš že jdeš!?" řekl ještě naštvaněji než předtím "ehmm... do pokoje..." řekl jsem. Zhluboka se nadechl asi se snažil uklidnit. "Řekneš mi k tomu něco!?" zeptal se naštvaně "a co bych k tomu měl jako říct?! Chtěl jsem ven a věděl jsem že by jsi mi to nedovolil" řekl jsem, už jsem byl taky naštvaný. "Nedovolil bych ti to z dobrého důvodu!" řekl "A jakého?!" zeptal jsem se naštvaně "Protože máš zaracha a jen tak pro nic za nic ho nemáš! Vím že nejsi zvyklej dodržovat pravida protože tě to tvý rodiče asi neučili... ale tady jsi pod mojí střechou takže budeš dodržovat moje pravidla!!" řekl naštvaně.
Do obýváku vešla Anna kterou jsme zřejmě probudili. "Už jste zkončili?!" zeptala se nás spíše řečnickou otázkou "Jo!" řekl jsem já, sjel jsem Tomáše naštvaným pohledem a šel jsem do pokoje.
Zabouchl jsem za sebou dveře co nejhlasitěji umím a šel jsem se osprchovat a spát.
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+