*Ráno*
*6:45*
"Crrrrrrr" zvonil ten blbý budík sakra zase do te z*srane školy pomyslel jsem si. Vstal jsem udělal si ranní hygienu a šel jsem dolů. Byl tam jenom Tomáš, Anna byla už asi v práci (je to učitelka na vysoké škole)."Jak jsi se vyspal?" zeptal se mě Tomáš "dobře a ty?" zeptal jsem se "Taky dobře" odpověděl mi. Většinou nesnídám tak jsem šel rovnou do školy.Už jsem před školou. Čekám u jednoho stromu, když se za mnou ozve "Čau" rychle jsem se otočil byl do Marek "Čest" řekl jsem. Než se otevřela škola tak jsme si povídali o včerejšku, když se škola otevřela tak jsme šli dovnitř.
Už jsme ve třídě. Sedl jsem si do své lavice (sedím na štěstí sám) tento týden tu jsme každý den jenom čtyři hodiny, učit se budeme od příštího týdne. Seděl jsem asi 2 minuty než mě Marek vyzval, aby jsem se k nim přidal, přijal jsem. Do zvonění jsme se bavili pak jsme si sedli a čekali na příchod učitele. Přišel asi za 3 minuty. Mohli jsme si dělat co chceme tak jsem se bavil s klukama.*Po škole*
Nikdo tu není, tak jsem šel do pokoje. Lehl jsem si na postel a přemýšlel z myšlenek mě přerušila zpráva od Marka:Za 10 minut jsem vyšel z baraku. Vzal jsem tu becherovku a ciga. Napsal jsem zpravu Tomášovi.
Já:Jdu ven do 11 budu doma
Tomáš:ok
Už jsem u školy. Jsem tu první. Asi za minutu přišel kluk jménem Ondra pak Štěpán a ostatní. Nejsou tu jen kluci ze včerejška a ze třídy, ale i z ostatních tříd a známí těch známích. Bylo nás asi 20. Do 20 minut přišli všichni. Bylo tu ještě asi 5 nebo 6 holek, byly celkem hezké😏. Šli jsme do místního parku, kde jsme si zapálili ciga a popíjeli jsme včerejší lup. Už tu jsme asi hodinu a půl, když se mě Marek zeptal "A jak to, že jsi vlastně u pěstounů?" "Nooo, jednoduše a prostě, mojim biologičtí rodiče jsou ve vězení za drogy a za daňové úniky"řekl jsem "Ahaaaa, a u kolika pěstounů jsi byl?" zeptala se mě jedna holka Terka myslím "U pěti" řekl jsem jednoduše "A proč tě vyhodili?" zeptal se Marek "Prý jsem nezvladatelný, nevychovaný, sprostý a podobný p*čoviny" řekl jsem. Asi půl minuty bylo ticho než jeden kluk Patrik nezačal zvracet, skoro všichni se začli smát i já, on se taky začal smát až dozvracel. Pak jsme zase mluvili o problemech ohledně puberty a o našich průšvizích a zážitcích a takových věcech.
Už je něco okolo desáte večer a já se už rozhodl odejít domů jsem unavený "Já už půjdu" řekl jsem "Tak brzo?! Je teprve deset" podivil se Marek "jo jsem unavený a chci spinkat" řekl jsem s úsměvem "tak si to užíj" řekl mi Ondra "Vy taky a neožerte se do němoty!" řekl jsem se smíchem. Šel jsem asi 2 minuty pomalé chůze než se za mnou ozvalo "Počkej! Můžu jít s tebou?" otočil jsem se a byla tam holka, která byla ještě před chvilkou v tom parku se mnou Anežka myslím "Čekám a můžeš" zastavil jsem a počkal než doběhne "Díky nechci jít domů sama po tmě"řekla mi " Jo, to chápu" usmáli jsme se na sebe. Chvilku bylo ticho. "Já jsem taky z děcáku" řekla mi "vážně?!" zeptal jsem se "Jo" odpověděla mi "Kolik ti bylo?" zeptal jsem se "Od dvou do devíti let" odpověděla. Pak jsme si ještě povídali o pěstounech a zážitcích z děcáku a dali jsme si instagrami. Doprovodil jsem ji domů jako gentleman, pak jsem šel domů, jsme od sebe asi tři minuty.
"Jsem tu!" zařval jsem do domu "Jak bylo?" zaptala se mě Anna "Dobře" "Co jste dělali?" zeptal se Tomáš "Povídali jsme si" odpověděl jsem mu "Doufám že jste nic nepili ani nekoužili" řekl mi "Kdyby jo tak se to dozvím to mi věř" řekl mi trochu výhružně. "A ještě něco?" zeptal se Tom mile "Ani ne, jenom jsem šel sem s jednou holkou"řekl jsem s úsměvem "A jak se jmenuje?" zeptala se Anna s nadšením a úsměvem v hlase "Anežka" řekl jsem při cestě po schodech. Jak jsem přišel do pokoje tak jsem si lehnul na postel. Asi za 5 minut jsem se zvednul a šel jsem se osprchovat a spát.Další kapitola je tu. Doufám že se líbila :-)
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+