*úterý*
Ležel jsem s Míšou v posteli a líbal jsem ho na krku. Měl jsem ruku pod jeho tričkem a hladil jsem ho po celém jeho bříšku a poslouchal jsem jeho tiché, vášnivé vzdychy. Pak jsem mu vyhrnl triko a odhodil jsem ho kouta pokoje. Začal jsem ho líbat na klíční kosti. Pak jsem si udělal mokrou cestičku k jeho bradavce. Pak jsem se sunul ještě níž k... "Adame vstávej!" zařval na mě Tomáš a bouchul mě polštářem. Otevřel jsem oči a uviděl jsem jak nademnou stojí Tomáš s Annou. "Ježis co je??" řekl jsem rozespale "Vstávej do školy!" řekla Anna. Koukl jsem se na hodiny a bylo 6:35 "Lituji vstávám v 6:45... kdyby jste si všímali tak to víte" řekl jsem a přetočil jsem se na druhý bok. Znova mě praštil polštářem "Nech toho!" řekl jsem "Ne! Vstávej!" řekl asi jsem ho naštval sedl jsem si a rychle jsem se zvedl a šel jsem rychlou chůzí naštvaně do koupelny kde jsem si čistil zuby a mezitím jsem přemýšlel o mém snu. Proč se mi kurva zdálo o tom že mám sex s klukem?! Jsem gay?! A miluju Michala?! Bylo to s ním fajn, ale... jako kamarádsky. A to ani nezmiňuju že je v sedmé třídě.
Už jsem čekal u školy na Marka. Vyrazil jsem v 7:10 nechtěl jsem tam s něma být ani o minutu déle. Hned jak jsem ho uviděl tak jsem k němu vystřelil abych mu to všechno řekl.
"Ty vole z toho Tomáše už mě jednou jebne" řekl jsem"Co udělal?"
"Krom toho že se narodil... Tak mě úplně zjebal že jsem došel okolo 6 ráno, když mě stejně chtějí na konci roku vyhodit" řekl jsem naštvaně
"Tak počkat... v 6 ráno. Odešel si ve 3 ráno... Kde si byl ty 3 hodiny?" zeptal se
"Potkal jsem Michala" řekl jsem už klidnějším hlasem
"Jako toho ze sedmičky?" zeptal se
"Jo" odpověděl jsem mu
"Ahaa" řekl takovým tónem který neumím popsat
"Co tím myslíš?" řekl jsem
"Co?"
"To tvoje 'ahá' "
"Nic" řekl a tlemil se
"Hele tam už stojí Petra pojďme za ní" řekl a vydal se jejím směrem.Ještě asi 10 vteřin jsem stál na místě než jsem se rozešel za Markem.
Vyučovací hodiny jsem strávil koukáním z okna. Přemýšlel jsem o Michalovi, mých pěstounech a podobných věcech.
Moc mi ani nepovedlo když jsem o třetí přestávce potkal Michala na záchodech. Jen jsme se pozdravili a pak jsem jen viděl jak jde na normální zavírací záchody. Já šel k pisoárům.Zbytek školy byl opravdu nezajímavý. Když jsem otevřel dveře od baráku tak jsem nikoho neviděl ani neslyšel, tak jsem se vydal do pokoje. Shodil jsem batoh ze zad a hodil jsem ho do rohu pokoje. Vyndal jsem si mobil z kapsy a napsal jsem Anežce. Dneska se mi opravdu nikam nechtělo. Lehl jsem si na postel a díval jsem se do stropu a pokračoval jsem v přemýšlení.
Za půl hodinu jsem uslyšel přijíždět auto. Klid skončil. Zachvilku už byli slyšet klíče v zámku. Jen jsem otočil hlavu směrem ke dveřím a poslouchal jsem jejich kroky. Jejich protože jsem poznal že kroky jdou z dvou směrů. Jeden, nejspíš Tomáš byl v kuchyni s Anna v obýváku.
Pak jsem slyšel Tomášovi kroky jak jdou po schodech. A pak zamířil ke dveřím mého pokoje. Ach joo. Zaklepal "Adame jsi tam?" řekl. Neodpověděl jsem. Vstoupil dovnitř. "Ahoj" řekl lehce nervózně a hrál si s prsty, neodpověděl jsem. "Jsi furt naštvaný?" zeptal se, bez odpovědi. Posadil se na židli. "Ježiši to máš teda vysoko" řekl a snížil si židli. "Co chceš?" zeptal jsem se a díval jsem se do stropu "Omluvit se" řekl "Tak do toho" řekl jsem. Nadechl se a spustil "Omlouvám se že jsem... vyletěl. Vyděsil si mě- nás. Nemůžes si jen tak chodit ven a vracet se v šest hodin ráno, když nám neřekneš kde jsi..." pronesl a odmlčel se "Skončil jsi?" zeptal jsem se ho bez zájmu "Jo... a ty k tomu nic neřekneš?" řekl "ehmm... ne" řekl jsem a Tomáš se zvedl a zamířil ke dveřím "faaajn... taky se omlouvám" řekl jsem. Otočil se, podíval se na mě a řekl "Pojď se najíst" a usmál se. Zvedl jsem se a šel jsem za ním. U jídla jsme se usmířili. Pak jsem s nima přetrpěl 3 díly seriálu a poté jsem šel do pokoje a psal jsem si s Markem a konečně se mi povedlo najít Michalův instagram. Prohlížel jsem si jeho fotky. Měl tam jen 7 fotek. Pak jsem ho začal sledovat a podíval jsem se na jeho story. Byl tam jeho stín a měl v ruce knihu. Po chvilce jsem prošel všechno co šlo na jeho instagramu, tak jsem šel na youtube a díval jsem se na 'tři tygři'. Asi v půlce videa mi přišlo upozornění že mě Michal začal taky sledovat. Mám mu napsat? Měl bych mu napsat? A kdyžtak co mu mám napsat? 'Ahoj'? Ne, to bych vypadal, že se vtírám. Bože, začíná mi hrabat! Co takhle počkám až mi napíše on. Proč by mi měl vůbec psát? Tyvole co se to se mnou děje?!? Nikdy jsem takhle nevyšiloval! A co teprve ten sen! Líbí se mi Michal!? TY VOLE ON SE MI FAKT LÍBÍ!!! LÍBÍ SE MI KLUK!! Odhodil jsem mobil na druhou stranu postele a zababuchal jsem se do peřin a zařval jsem do polštáře.
V této poloze jsem zůstal až do doby co jsem se šel osprchovat a umýt si zuby. Pak jsem šel spát.
ČTEŠ
knihomol a grázl
Teen FictionPrůšvihář Adam získá další pěstouny když už ho chtějí vyhodit tak se objeví Míša, který je úplny opak... Co se mezi nimi stane? Dokáže si Adam udržet svůj nový domov? Varování: boyxboy, 13+