3

59 2 1
                                    

*ráno*
Probudilo mě Slunce které mi svítilo do obličeje. Tak jsem se protáhl za týden zase do školy pomyslel jsem si (jsou velké prázdniny). Šel jsem dolů za Tomem a Annou "Dobré ráno" řekl jsem "Spíše dopoledne je 11 hodin. Jak jsi se vyspal?" zeptal se Tomáš "Dobře a vy?"řekl jsem "Taky dobře" řekla Anna a usmála se úsměv jsem opětoval. "Co budeme dneska dělat?" zeptal jsem se "Můžeme do kina na Rychle a zběsile 9" řekla Anna , rozzářili se mi oči radostí "Dobře jdu koupit lístky" řekl Tomáš a odešel. "Chceš něco na pití?" zeptala se mě Anna "Můžu vodu?" zeptal jsem se "Samozřejmě" odpověděla Anna. *Tomáš se vrátil* "V kolik to dávaj?" zeptal jsem se "ve tři odpoledne, nechcete jít do McDonald's na oběd?" zeptal se Tom "Můžeme" odpověděla Anna. Dopil jsem vodu a šel jsem se oblíknout do 'domácího' oblečení.

*Po kinu*
Už jedeme 'domů'. Kino bylo fajn i oběd byl dobrý měl jsem nugetky s hranolky a malinovku. Zatím spolu vycházíme. Už jsme dojeli. Šel jsem do 'svého' pokoje. Šel jsem vyzkoušet ten počítač co tu je heslo je 1212 Zlatá bula sicilská vzpoměl jsem si na dějepis . Je tu Netflix, HBO max a přehrajto. Šel jsem na Netflix a pustil jsem si 'Red notice' (doporučuji). Když jsem se dodíval tak jsem si vytáhl flašku rumu s baťohu, který mám s sebou mňamka. Asi třikrát jsem si lokl a našel jsem úkryt pod postelí a dal jsem ho tam. Podíval jsem se co je na HBO a pustil jsem si 'Euphorii' pár lidí říkalo že to je dobré. Díval jsem se asi na tři díly a pak jsem to vypnul už mě z toho boleli oči. Lehnul jsem si na postel. Vzal jsem si mobil a začal projíždět soc. sítě. Pak jsem začal psát kámošům na Snapchat. Psali jsme si asi hodinu a půl. Šel jsem za Tomášem a Annou. Sedl jsem si k nim "Ten počítač je výborný" řekl jsem "Díval jsi se na něco?" zeptal se Tom " na 'Red notice' a 'Euphorii' " řekl jsem. Pak jsem se s nimi díval na 'Máma' na nově. Pak jsme šli spát.

Další kapitola na světě doufám že se líbila:-)
Děkuji za rady a naše pátky Sabka1😂

knihomol a grázlKde žijí příběhy. Začni objevovat