/Ale pov/
După ce am ajuns în Japonia toți am hotărât să ieșim așa că m-am îmbrăcat așa:Iar han așa:
La ușă bate cineva mă duc repede și răspund la ușă era Jimin.
Jimin:Hei sunteți gata?
Eu:Da!
Jimim:Bine haideți ca va așteptăm!
Han:De fapt noi nu mai venim!
Jimin:De ce?
Han:Mă simt rau și și Alesia la fel nu-i așa Ale?
Ale:D-Dah....
Jimin:Am bine atuci,pa!Han închide ușă și ma împinge spre pat.
Han:Parca am zis ca nu vorbesti cu nimeni inafara de mine!
Eu:D-Da!Ma ia și ma pune în genunchi el punânduse în fața mea îmi ia bărbia cu două degete și îmi plasează un mic sărut apoi îmi ia mâinile și mi le leagă.
Han:Ah ce bine arăți!
Imi ia din nou bărbia cu două degete și începe să mă sărute pasional văzând că nu îi răspund se desparte din sărut și ma prinde de gât și îmi spune:
Han:Vrei sa fie mai rau de atât de nu răspunzi la sărut?
Eu dau negativ din cap apoi el începe să mă sărute eu răspuzândui deoarece nu vroiam sa fie mai rau.
/Tae pov /
Toți îl așteptăm pe Jimin care veniseră singur fără ALE ȘI HAN.Eu:Jimin unde sunt?
Jimin:Păi a zis ca nu vin ca se simt am i rau.Dar păreau foarte bine.
Eu:Cine ți-a răspuns?
Jimin:Am Ale de ce?
Eu:Se comporta normal?
Jimin:Am da!
Eu:Ași bagamiași!
Namjoon:Ce e?
Eu:Va spun altădată n-am timp acum!Spun apoi fug repede spre camera lor.Urc repede scările până la patru apoi intru direct la ei în cameră.Când intru o opserv pe Alesia care stătea în genunchi între picioarele lui legată de pat el sarutândo ea răspunzândui și una din mâinile lui era pe sânul ei.
Eu:A deci deastea faci tu cu sora ta mai mare?
Han:Ași băgamiași!Ce te bagi?Marsi de aici!Avem treabă!(spune el nervos)
Eu:ASTA NUMEȘTI TU TREABA?CU SORA TA?TE CREDEAM MAI BUN DE ATÂNT HAN!
HAN:NU E TREABA TA CU CINE MA FUT EU DA!
EU:BA E DACA O IMPLICĂ PE ALE SI STI PARINTI TAI AR FI MÂNTRI SA VADA ASTA!STAI SA LE TRIMIT!(spun scoțândumi telefonul din buzunar)