Cap43

28 1 0
                                    

Au trecut deja 5 zile de când mi-a spus doctorul ca mai am puțin până mor de ieri am început sa am dureri groaznice de burtă dar am încercat sa le ascund sa nu își dea seama Taehyung și sa nu ii stric bucuria dea fi cu Hanbin.Acum ne aflam la noi acasă unde eram eu,Tae,Hanbin,Seungmin,Arisu,Suga,Jk și Namjoon.Băieți stăteau pe canapea și jucau FIFA iar eu eram în bucătărie și pregăteam mâncare.Am luat farfuriile din dulap și când m-am ridicat mi s-au înmuiat picioarele și mâinile și le-am scăpat ele spărgânduse.Baieți venind repede.

Tae:Iubita!Ești bine???
Suga:te-ai tăiat?
Seungmin:Ce sa întâmplat???
Rm:Te-ai lovit?
Jk:Ești bine??
Eu:Sunt bine!Tae eu cred că mă duc să mă întind ca ma simt obosită!
Jk:Strâng eu!
Tae:Bine,stai sa te ajut!

Ma ridic ușor și mă izbi o durere de burtă și cad din nou jos.

Eu:Ah!(spun si imi pun mână la burtă)
Tae:Ești bine?
Eu:N-nu!
Tae:Mergem la spital!
Eu:N-Nu vr......

Nu apuc sa termin ca văd negru în fața ochilor......

*Tae pov*

Odată ce am văzut ca să facut alba ca varul și a leșinat am luat-o repede în brațe și ne-am urcat în mașină pe Hanbin l-am lăsat cu Rm,jk,Arisu și Seungmin.Si am plecat cu Suga care conducea iar eu cu ea în brațe am plecat la spital.Odata ce am ajuns asistentele au luat-o și au dus-o într-un Salon.După 10 minute iese unda dintre asistente și vine spre noi.

Asistenta:Dumneavoastră sunteți??
Eu:Sunt soțul doamnei pe care am adus-o.
Asistenta:Doamne este mai bine.
Eu:O putem vizita?
Asistenta:Sigur!vreau sa va anunț ca nu o puteți externa și vom face tot ce ne sta în putință!
Eu:Ce vreți sa spuneți?

Nu apuc sa termin ca ea plecaseră.Ma duc în salon și întru unde o vad pe Ale stând pe pat și uitânduse în gol.

Ale:Unde e Hanbin?Vreau sa îl văd!
Suga:Îl voi suna pe Namjoon sa îl aducă!
Tae:Alești bine bby?(spune venind spre mine)
Eu:Da bby!Și vreau sa ști ca te iubesc enorm.Si sunt fericită că te-am cunoscut și ca avem un copil minunat!Și vreau sa ai grijă de el și de tine!
Tae:Și eu te iubesc veverițe mea si sunt foarte fericit ca te am și mi-ai dăruit un copil!(spun apoi o sărut ea răspunzândumi)
Suga:În 10 min vine cu copilul!
Eu:Ce bine!Și voi cum mai sunteți băieți?
Eu&Suga: îngrijorați pt tine!
Eu:Nu aveți de ce!E totul în regula e doar o durere de burtă mai tare!
Eu:Sper!

După 10 min de așteptat ajunge Namjoon cu Hanbin.

Hanbin:Mamiii!(wpune și mă ia în brațe)
Ale:Iubirea lui mami!(spun si îl strâng în brațe)
Hanbin:Mi-a fost dor de tine!
Ale:Si mie mama!să ști că mami are ceva de vorbit cu tine,e foarte important!
Hanbin:Spune Mami!
Ale:Să ști că tati tău nu este Bin ci este Taehyung.Iar tu vei sta cu tati tău de acum!
Hanbin:Pai și tu Mami?
Ale:Eu voi fi cu voi!Mere!
Hanbin:Mami?Te vei întoarce acasă?
Eu:Normal ca Mami se va intoarce acasă!Nu-i așa iubire??
Ale:Desigur!
Hanbin:Atunci e bine!Mami vreau acasă ca mie somn!
Eu:Ah da cât e ceasul?
Suga:10 seara!
Ale:E ora lui de nani!Haide la mama sa te pupe și după poți pleca vorbim mâine!
Hanbin:Bine Mami!(spune apoi merge la ea și îl ia în brațe și îl pupă el apoi pleacă și îl ia pe suga și namjoon de mână)
Hanbin:Pa Mami pa tati!(spune apoi pleacă cu cei doi)
Ale:Tae te poți duce acasă!
Eu:Nu vreau sa te Las mai ales ca ai lacrimi în ochi!Spune-mi ce se întâmplă!
Ale:Nimic!Nreau doar sa stai cu mine!Nu mă lasă singură aici!

spune si începe sa plângă,ma așez lângă ea și o iau in brațe strâns ea făcând la fel.

Eu:Haide să dormim vorbim dimineață!

Spun apoi mă așez lângă ea s adormim îmbrățișați.

*A doua zi dimineață*

Ma trezesc lângă ale care era deja trează.

Eu:Neața iubita!
Ale:Oh,neața bby!
Eu:Mie mi-e foame ție nu?
Ale:Dap,app te duci te rog până la magazin sa îmi iei un Banana Milk și o ciocolată!
Eu:Oh Sigur iubito!
Ale:Mulțumesc!Sa nu uiți ca va iubesc pe amândoi și pe tine si pe Hanbin!
Eu:Si noi te iubim!Revin imediat sa nu fugi!
Ale:Nu voi fugi!

Spune apoi o sărut scurt apoi plec.Mi se pare cam ciudata în ultimul timp se comporta ca și cum e sfârșitul lumii și e mai tot timpul albă la față .Sau doar mi se pare??

Ajung la magazin iau tot ce mi-a cerut ea apoi intru în spital și urc la etajul doi unde se afla salonul ei când ajung era o zarva mare pe hol era mulți doctori de colo în coace și stigau cod roșu merg mai aproape de salon și vad ca întra din doctori acolo arunc tot ce aveam în mână pe os și fug repede în salon când întru aparatul făcea un zgomot ung și puternic biiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ajung la magazin iau tot ce mi-a cerut ea apoi intru în spital și urc la etajul doi unde se afla salonul ei când ajung era o zarva mare pe hol era mulți doctori de colo în coace și stigau cod roșu merg mai aproape de salon și vad ca întra din doct...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Doctorul:Am pierdut-o!(spune îndreptându-se de ea)
Eu:P-poftim!
Asistenta:Ne scuzați domnule dar am am pierdut-o!
Eu:Nu nu era prea tânără!A-Ale!Te rog nu ma părăsit nu!!!

Ochi mi se umplută de lacrimi iar nimănui mi sa rupt inima văzând-o alba ca varu cu ochi inchiși ne mișcându-se și ne respirând.Îmi venea sa urlu sa ii bat pe doctori ca nu mi-au salvat iubirea vieți,mama copilului meu!Dar nu aveam ce face!

*Suga pov*

Ma trezesc de dimineață imbrac copilul și pornesc spre spiral pt ca copilul vroia sa își vadă Părinți.Odata ce ajung și urc la etajul unde e salonul ei îl văd pe Taehyung stând pe scan cu capul în jos.

Eu:Am Tae?Ce sa întâmplat?
Tae;N-Ne-a p-părăsit!
Hanbin:S-a întâmplat ceva cu mami???
Eu:Oh uite-l pe unchiul Namjoon du-te și salutăl!(spun si îl arăt pe namjoon el mergând la el)
Eu:Ce ai spus????
Tae:A -A murit!
Eu:CEeeeee?

Spun apoi intru în salon unde era întinsă pe pat sub u cearceaf alb.Apoi după 2 min au venit asistentele și au luat-o.

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum