Ajungem in fața clubului și dăm de băieți din gașca lui Han doar el nu era.
Bangchan:Buna!Ce faceți?
Eu:Bine,voi?
Bangchan:Uite prin club.
Changbin:Bine noi va lăsăm ca avem treaba!Spune apoi intra toți în club,intrăm și noi și ne așezăm la o masă.Baieti și-au comandat ceva de băut iar eu am început să mă uit pe telefon.La un momendat Taehyung se întoarce și se uită la o blondă.
Eu:Dacă vrei te poți duce la ea!
Tae:Pe bune?
Eu:Da,nu am nmk in potriva,arată chear bine!
Tae:Bine,ne mai auzim!Spune apoi pleaca la acea fata lasânduma singura.Nu după mult timp apare Bang Chan care și el a fost parasit de prieteni lui.
Bang Chan:Hei!Ce faci sigură aici?
Eu:Stau,tu?
Bang Chan:Mă uit la o frumusețe!
Eu:Priveste-o dar vezi să nu rămâi cu privirea.
Bang Chan:Ai dreptate.Voai dar ce mult bea Taehyung prietenul tău.(spune și se întoarce spre masa unde era Tae care bea încontinuu și se și sărută din când în când cu Blonda)
Eu:Ham...nu e prietenul meu.....e doar colegul meu.Spun și mă întorc cu față la Bang Chan Si încep să zâmbesc,desi mă durea să îl văd pe Tae sarutanduse cu aia dar asta e.Dintro dată simt o mână pe picior.Mâna era a lui Bang Chan .
Bangchan:Chear îl iubești?
Eu:Ce vrei sa spui?
Bangchan:După ce l-ai văzut ti sau umplut ochi de lacrimi!
Eu:Ce?Am nu nu îl iubesc doar ca na mia intrat strălucirea ta în ochi și mă făcut să lacrimez!Spun și încep să râd iar el la fel.Dupa 2 minute el mă ia în brațe și ma pupa pe frunte,eu răspunzândui la imbrațișare deoarece simțeam nevoia de una.
Bang Chan:Eu voi fi aici când vei avea nevoie de cineva!
Eu:Mul.....
Nu apuc sa termin ca cineva îl trage pe Bang Chan și îl trânteste de podea apoi îi dă un pumn.Era Tae care pare super nervos.
Eu:YA Tae!
Tae:Taci!Treci acasă!Spun și mă trage de mână la mașină. Mirosea super tare a alcol mă maga forțat în mașină și închide ușă apoi se urca la volan si porneste mașină și da să plece dar îl opresc.
Eu:YA Tae ești beat!
Tae:Dacă nu taci te fac să regreți că ai trait!(spune el uitânduse ucigași la mine)Eu nu am mai zis nimic doar am tacut.Dupa 5 minute el începe să vorbească.
Tae:Ce ati facut?
Eu:Nimic doar neam imbrațișat
Tae:CE DRACU MA CREZI PROST?
Eu:Da nu țipa!
Tae:TACI!Tae nu era atent la drum și dintr-o dată vedem două faruri în fața și dintr-o dată mașină se învârte iar eu nu mai simt nimic apoi văd negru..........