*Ale pov*
Ma trezesc de dimineață din cauza razelor de soare și a mâini care îmi mângâie parul.Ma ridică văd cine e și dau de un Tae cufulit.Incep sa chicotesc la imaginea pe care o văd în fața ochilor.Ma decid să îi aranjez eu parul mă ridic și mă pun în fața lui apoi începe să îi aranjez părul el doar stătea zi se uită la mine.Dupa ce termin mă ridic și mă duc în baie să mă spăl pe mâini și pe față.Tae veniseră în tocul uși și se uită la mine.
Eu:Dar ce te aduce aici?Așa de dimineață?(pun în timp ce îmi aplic săpun pe față)
Tae:Păi mă gândeam să pregătim micul de jun impreuna.(spune lundusi parul pentru a nul ușă cu apă în timp ce mă plătesc pe față l)
Eu:Suna minunat!(spun lundumi prosopul și stergânduma pe față cu el)
Tae:Păi hai sa mergem!
Eu:Stai să mă schimb!Spun ieșind din baie cu el pe urmele mele.Imi iau niște haine și merg în baie să mă schimb.Așa m-am schimbat:
Ies din baie și îl zăresc pe Tae uitânduse la o poza unde eram eu,Seungwoo,Sunhwa,Bin,Eunwoo,MJ,Sanha,Rocky și JinJin.Ma apropo de el și îl speri el ținând ca o fetiță.Eu începând să râd de țipătul lui.
*Tae pov*
După ce a plecat Ale să se schimbe eu am zărit o poza cu 9 persoane în ea o iau și mă uit la ea.Acolo văd acel F9 din liceu intr-adevar era Alesia una dintre ele.In acea poza Ale stătea lângă Bin ținânduse în brațe unul pe celălalt iar restul stăteau normal și zâmbeau.Deci e clar ei doi erau sau încă sunt împreună.Stăteam și mă Holbăm la cei doi când aud un bu și două mâini pe spatele meu.Care mai făcut să mă speri făcând să tip ca o fetiță care este agresata fizic.Ma întorc și o văd pe Ale care murea de râs.Eu:YA!Ai înnebunit?Mai speriat!
Ale:Așa te-ai speriat și gând am țipat la tine pentru Banana milkul ala cald.
Eu:Acu...Nu apucă să termine ca intra Seungwoo și Namjoon în cameră.
Seungwoo:Ce se întâmplă aici?
Namjoon:Ale dece ai țipat?
Ale:Da nu eu am țipat ci Tae!(spune ea arâtând cu degetul spre mine și începând să râdă)
Namjoon:Bro wtf,ai țipat ca o fată!
Seungwoo:Nu te-ai schimbat deloc Tocilarule taigar!
Eu:Yah!Pe ușă intră și Sunhwa și când mă vede mă ia în brațe și ma sărută scurt pe buze.Ma uit spre Alesia care își pierde zâmbetul.Se uita câteva clipe la mine și Sunhwa apoi își scutură capul și se uită la Seungwoo zâmbind.El își întinde brațele și ea se duce la el și îl prinde într-o îmbrățișare el răspunzândui.De ce o fi făcut așa?.
*Ale pov*
După ce i-am văzut pe cei doi am simțit nevoia de o imbrațișare mă întorc spre Seungwoo și îi zâmbesc el își deschide brațelel si mă duc și îl iau în brațe.Nu după mult timp îmi aud telefonul sunând.Era Bin.