Mă trezesc de dimineață îmi fac rutina si mă îmbrac așa:
Cobor la bucătărie unde o găsesc pe mama și pe Han.
Mama:Neața scumpo!
Eu:Neața!
Mama:Copiii astăzi vor veni părinți lui Taehyung,ai lui Yongi și încă cineva care va fi o surpriză mai ales pt tine Ale!
Eu:Mmm suna palpitant!
Mama:Bine eu voi pleca prima!Va aștept la companie!Spune și iese pe ușă.Îmi iau chieiele și plec la mașină.Intru înăuntru dau drumul la Radio unde cântă "Once Again,, de Mad Clown & Kim Na Yong.Pornesc mașină și plec spre companie.Odata ajunsi in față companiei îl zăresc pe Tae care vorbea cu părinți lui.Ma duc înspre ei si fac o plecăciune.
Eu:Buna ziua!
Doamna Kim:Oh Ale,scumpo!Ce mai faci tu dragă?
Eu:Bine,dumneavoastră?
Doamna Kim:Foarte bine!
Domnul Kim:Haideți să mergem dacă a sosit și Alesia!Sau nu pe ea o așteptăm?Tae?
Tae:Păi da pe ea o așteptăm.
Eu:Oh,nu trebuia să mă așteptați!Dar haideți să mergem!Spun și îi las pe Soți Kim să intre în urma lor mergând eu și Taehyung.Intrăm în sala de conferință unde erau părinți mei împreună cu părinți lui Suga și desigur și Suga era.Întram înăuntru și părinți lui Tae se așează lângă părinți lui Suga.Iar eu și Tae mergem la Suga care era lângă geam și stătea rezemat de perete.
Suga:Oh ați venit!Ați auzi azi vin doi invitați noi!
Tae:Mhm,Mama a spus că va fi o surpriză extraordinală pt mine!
Eu:Si mama mi-a spus la fel!
Suga:Nu stiu,dar nu am o presimțire bună!
Eu:Eh ce p.....Nu apuc sa termin ca aud ușă cum se trânteste pe ea intrase Han.
Mama:YA!Ce trântesti ușa?Ai înnebunit?
Han:Scuze mama!Dar am venit în viteză deoarece mia spus o doamna de jos pe nume Han numele de familie ca Are ceva urgent de vorbit cu tine!
Mama:Oh au venit!Spune apoi iese afara din încăpere.Han vine lângă noi și sta și se uită în continui la ușă.Ne întoarcem cu toți spre ușă rezemați de perete.Pe ușă intră o față care arăta asa:
???:Oh Taehyung mi-a fost dor de tine!(spune și îi sare în brațe sarutândul scurt pe buze)
Tae:Sunhwa?Eu cu Suga și Han ne uităm confuză la cei doi.Pâna pe ușă intara: